Forum > Färdiga produktioner
Up the creek_Walls of Jericho
Ola:
ja jävlar. topp klass :wub:
hoppas ni håller på än och det kommer fler låtar.
Mvh Ola
aROCKER:
--- Citat från: Ola skrivet 26.10.2011, 11:09:22 ---ja jävlar. topp klass :wub:
Mvh Ola
--- Slut citat ---
Nej, för fulingen!
Vi är splittrade sedan länge...basisten spelar i ett band som släppt 2 skivor nu och heter Absorbing the pain, gitarristen lirar med KIller Bee ett gammalt 90-tals band och sångare sjunger på olika evenemang bla Fjällräven Center då MoDo spelar då blir det nationalsång och jag flummar på här hemma, hehe!
Men vi gjorde två i samma veva så den andra kommer inom kort.
Tack för den fina kritiken.
Ola:
--- Citat från: aROCKER skrivet 26.10.2011, 11:46:03 ---
Mvh Ola
--- Slut citat ---
Nej, för fulingen!
Vi är splittrade sedan länge...basisten spelar i ett band som släppt 2 skivor nu och heter Absorbing the pain, gitarristen lirar med KIller Bee ett gammalt 90-tals band och sångare sjunger på olika evenemang bla Fjällräven Center då MoDo spelar då blir det nationalsång och jag flummar på här hemma, hehe!
--- Slut citat ---
det tycker jag var tråkigt för er. det lät som att ni hade nått riktigt bra på gång där.
men men det är ju så det går som oftast,
ska bli kul att få höra låt nr 2
aROCKER:
--- Citat från: Ola skrivet 26.10.2011, 11:52:48 ---
--- Citat från: aROCKER skrivet 26.10.2011, 11:46:03 ---
Mvh Ola
--- Slut citat ---
Nej, för fulingen!
--- Slut citat ---
det tycker jag var tråkigt för er. det lät som att ni hade nått riktigt bra på gång där.
men men det är ju så det går som oftast,
ska bli kul att få höra låt nr 2
--- Slut citat ---
Njae...det är som jag tror jag skrev i starttråden mer ett ihopplock än ett band, vi lirade 2 gånger live.
Nästa är nog inte lika vass i mina öron...den låter lite som "Eyes of the world" med Rainbow fast med detta lite aggressivare sound.
Jag tänkte även lägga ut en Demo som vi gjorde i samma studio med samma producent fast då var vi mer inne på Soundgarden/ 70-talsstuket.
Eddi:
Jättebra hårdare än så här kan jag inte lyssna på men det här gillar jag skarpt.
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida