Forum > Demolåtar

Are you lonesome tonight. Helt ny recording med visptrummor...

<< < (2/6) > >>

MaxB:
Ha, då kostar jag på mig att vara dryg.  ;) Jag vill inte ha din bakgrund! :P

Jag kanske vid tillfälle fixar en bättre version för min sång. Jag är som du, vill ofta ha min egen version där jag spelar allt, eftersom jag vet att det i mina öron blir bäst så.  B) Jag kan lova dig att jag är en dj*%l på att sjunga "Are you lonesome tonight"  :lol:

Håkan Nilsson:

--- Citat från: MaxB skrivet 20.10.2011, 16:42:35 ---Ha, då kostar jag på mig att vara dryg.  ;) Jag vill inte ha din bakgrund! :P

Jag kanske vid tillfälle fixar en bättre version för min sång. Jag är som du, vill ofta ha min egen version där jag spelar allt, eftersom jag vet att det i mina öron blir bäst så.  B) Jag kan lova dig att jag är en dj*%l på att sjunga "Are you lonesome tonight"  :lol:

--- Slut citat ---
Det blir inte bäst om jag spelar allt själv, men ska jag blanda in fler kommer man ju ingen vart, det går oerhört långsamt.
Har inte hittat nån villig orgelspelare än...

Håkan Nilsson:
Har sjungit om den hundra ggr. Blev ganska mycket bättre båd vokalt och ljudmässigt. Sjöng längre från micken...
Struntade i orgel...

http://soundcloud.com/user7908154/h-kan-nilsson-are-you

Jag ska göra en version utan sång o sologitarr och lägga ut, ifall nån vill testa att sjunga eller spela solo. Vore kul att höra nån annans version. Gärna med orgel. Tonarten, F, kanske är i lägsta laget för många.

robc:
Hej, tycker det är kul att dina inspelningar låter riktigt bra nuförtiden !

robc

MaxB:
Bättre!

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion