Forum > Demolåtar
Emlan - Golden Eye
jugas:
första jag hör av dig och jag vill trycka på gilla direkt :)
tänker lite på Miss Li här... måste lyssna in mig på fler av dina låtar..
Wernborg:
--- Citat från: Emlan skrivet 19.10.2011, 20:03:52 ---Det är dock bara en halv slaskinspelning jag bjuder på:)
...den är mitt i sin arbetsprocess så att säga.
--- Slut citat ---
Det bådar gott tycker jag. Bra rytmik och växlingar som jag hoppas du behåller till det färdiga resultatet.
hogge:
Jag har inte läst vad andra tycker - men i min värld är detta SKIIIITBRA!!!!
Jag fokuserar överhuvudtaget inte på mix eller annat.. Enbart som låt betraktat och dess utförande.. Och jag fullkomligt älskar Din röst - är en nörd för dylika röster. Svagt, ljuvligt, krackelerad (jaja.. jag kan inga musiktermer) men samtidigt fullständigt tonsäker...
Riktigt bra låt också.. Är det Du som lirar piano??
Denna får fem av fem!! Givetvis sparas den ner så jag kan njuta av den om & om igen... :wub:
Gött mos!
MaxB:
--- Citat från: Ola skrivet 20.10.2011, 21:27:54 ---tur att de inte är så dyra. hitta ett här http://www.emusic.se/default.asp?info=11635
--- Slut citat ---
Lite najtråd eller stålgalge från kemtvätten och en nylonstrumpa är fruktansvärt billigt.
Emlan:
--- Citat från: hogge skrivet 25.10.2011, 18:26:39 ---Jag har inte läst vad andra tycker - men i min värld är detta SKIIIITBRA!!!!
Jag fokuserar överhuvudtaget inte på mix eller annat.. Enbart som låt betraktat och dess utförande.. Och jag fullkomligt älskar Din röst - är en nörd för dylika röster. Svagt, ljuvligt, krackelerad (jaja.. jag kan inga musiktermer) men samtidigt fullständigt tonsäker...
Riktigt bra låt också.. Är det Du som lirar piano??
Denna får fem av fem!! Givetvis sparas den ner så jag kan njuta av den om & om igen... :wub:
Gött mos!
--- Slut citat ---
Vilken underbar kommentar!! Varmaste tack! Jag sträcker på mig lite stolt :)
Jag spelar pianot. Men har du hört den fullständiga versionen som också ligger uppe?
Allt gott!!! Och återigen, Tack!
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida