Forum > Färdiga produktioner
Eddi - No Discretion Regard
MaxB:
Blås kan med fördel spela kortare toner )för framtida produktioner(
equality:
Jo den här hörde jag i festivalen och var beredd att ge den poäng, inte för olikheten :D med Beatles utan för svänget och iaf tidsandan var rätt. Låter som en hybrid Rolling Stones (slamrigheten) och Motown (souligt) . Bra låt med hitpotential. Kan ju klaga på uttalet (disskräsjon i s f diskriisjön) men skit i de'. Skönt stuk.
Eddi:
--- Citat från: MaxB skrivet 08.10.2011, 13:53:18 ---Blås kan med fördel spela kortare toner )för framtida produktioner(
--- Slut citat ---
Jo men om man spelar med kortare toner så hörs inte de långa tonerna som jag ville ha i den här låten :) Jag kör ju en del korta också.
--- Citat från: equality skrivet 08.10.2011, 19:34:10 ---Jo den här hörde jag i festivalen och var beredd att ge den poäng, inte för olikheten :D med Beatles utan för svänget och iaf tidsandan var rätt. Låter som en hybrid Rolling Stones (slamrigheten) och Motown (souligt) . Bra låt med hitpotential. Kan ju klaga på uttalet (disskräsjon i s f diskriisjön) men skit i de'. Skönt stuk.
--- Slut citat ---
Just det mr Artrock kom in och stal min poäng :lol:
Kul att du gilla EQ - tack :D
equality:
--- Citat från: Eddi skrivet 08.10.2011, 21:18:09 ---Just det mr Artrock kom in och stal min poäng :lol:
--- Slut citat ---
Så vare faktiskt. B)
hogge:
Återigen så har 60-talet hittat hem till Din studio... Bra detta Eddi. Skön sång också..
Är man inne på 60-talsmusik så kan jag tänka mig att detta är hitmaterial, men jag - som inte riktigt är där (än?) - så begränsar jag mig till att tycka att låten är riktigt bra, men saknar ändå någon form av hook.. Nåt som griper tag och tar mig vidare..
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida