Forum > Demolåtar
Dividend - Dagen då deppet slog till
Dividend:
Låter väl som vilken kass filmmusik-låt som helst på grannforumet :D, men jag slänger upp den ändå.
Enkel melodi, långsamt tempo, inte mycket att ha... men vill ändå ha konstruktiva kommentarer. Får ju göra den färdig..
Eddi:
Det här är ju helt kanon riktigt bra på riktigt. Hoppas du kan ha kvar den här nerven i fortsättningen när du bygger på den för det tycker jag att du ska göra. Riktigt trevlig lyssning i ett böljande tempo eller nja instrumentering kanske eller nej det heter väl något annat, du vet frasering typ.
hogge:
Snyggt hantverk detta..
MaxB:
Bland det bättre jag hört Div!
Melodierna som en börjar och annan följer upp och som kommer tillbaka briljant!
Dividend:
--- Citat från: Eddi skrivet 02.10.2011, 23:58:20 ---Det här är ju helt kanon riktigt bra på riktigt. Hoppas du kan ha kvar den här nerven i fortsättningen när du bygger på den för det tycker jag att du ska göra. Riktigt trevlig lyssning i ett böljande tempo eller nja instrumentering kanske eller nej det heter väl något annat, du vet frasering typ.
--- Slut citat ---
Tack för lyssning. Får ju orkestrera färdigt, bara en halv orkester nu. Får fundera över om ytterligare partier behövs. Skulle behövas lite harmonisk variation/utveckling. Tack, kul att du gillar.
--- Citat från: hogge skrivet 03.10.2011, 00:44:14 ---Snyggt hantverk detta..
--- Slut citat ---
Tack hogge, funderar om gitarr skulle funka till denna :unsure:
--- Citat från: MaxB skrivet 03.10.2011, 07:31:53 ---Bland det bättre jag hört Div!
Melodierna som en börjar och annan följer upp och som kommer tillbaka briljant!
--- Slut citat ---
Kul att du gillar! Tack för lyssning.
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida