Forum > Färdiga produktioner
Gränslandet " Klarar Det Här "
slipperman:
Erkänner: Denna gjorde mig gråtfärdig. Otroligt bra och berörde ordentligt. Åsas röst är guld värd. Texten gav inget utslag på min pekoralmeter, klockrent!
Åsa:
--- Citat från: robc skrivet 13.04.2012, 00:13:04 ---Hej, låter grymt bra. Bra piano ljud, är det ett "riktigt"?
Gränslandets bästa hittills, helt klart !
robc
--- Slut citat ---
Såg att låten var upp igen och vände här på demosidan, kul & tack! Helt klart en av dom låtar jag har högst på min egen favoritlista också :)
--- Citat från: slipperman skrivet 14.04.2012, 19:20:08 ---Erkänner: Denna gjorde mig gråtfärdig. Otroligt bra och berörde ordentligt. Åsas röst är guld värd. Texten gav inget utslag på min pekoralmeter, klockrent!
--- Slut citat ---
Tack :wub:
SYNTH:
En skön låt som ni har fått till bravo! B)
Boxcutter:
Fruktansvärt vacker låt. Jag brukar vanligtvis inte lyssna på så mycket musik med text, men jag kan göra ett undantag för denna. Rösten låter så skinande klockren, perfekt mixad och perfekt sjungen. Jag blir även glad när jag hör piano i poplåtar (är det pop?) som är välgjort! Ofta brukar det låta mekaniskt och metalliskt med tråkiga komp, men det här är mjukt och böljande och passar perfekt till sången och resten av låten.
Tack!
Navigering
[0] Meddelandeindex
[*] Föregående sida