Forum > Färdiga produktioner

Gränslandet " Klarar Det Här "

<< < (9/10) > >>

cykeln:
Måste be om ursäkt att jag inte tidigare tackat för alla fina ord om texten - men nu
TACK!
MaxB
Eddi
eq
HM
JT
Karl
Divi
Asti
hogge
ArieG
morgonte
 :wub: :wub: :wub:

Ni förstår nog också vilken känsla det är att få tillbaka en sån låt när man skickat iväg texten - :wub: you

Eddi:

--- Citat från: cykeln skrivet 14.04.2012, 13:21:40 ---Måste be om ursäkt att jag inte tidigare tackat för alla fina ord om texten - men nu
TACK!
MaxB
eq
HM
JT
Karl
Divi
Asti
hogge
ArieG
morgonte

Ni förstår nog också vilken känsla det är att få tillbaka en sån låt när man skickat iväg texten - :wub: you

--- Slut citat ---
Ojdå! tänkte jag, har jag missat att kommentera den här pärlan - men icke då. Det ÄR nog den bästa av Gränslandet - skön att lyssna på igen.

cykeln:

--- Citat från: Eddi skrivet 14.04.2012, 13:51:04 ---
--- Citat från: cykeln skrivet 14.04.2012, 13:21:40 ---Måste be om ursäkt att jag inte tidigare tackat för alla fina ord om texten - men nu
TACK!
MaxB
eq
HM
JT
Karl
Divi
Asti
hogge
ArieG
morgonte

--- Slut citat ---
Ojdå! tänkte jag, har jag missat att kommentera den här pärlan - men icke då. Det ÄR nog den bästa av Gränslandet - skön att lyssna på igen.

--- Slut citat ---
Sorry, slant där - rättat nu!  :wub:

Eddi:

--- Citat från: cykeln skrivet 14.04.2012, 15:32:21 ---
--- Citat från: Eddi skrivet 14.04.2012, 13:51:04 ---
TACK!
MaxB
eq
HM
JT
Karl
Divi
Asti
hogge
ArieG
morgonte

--- Slut citat ---

--- Slut citat ---
Sorry, slant där - rättat nu!  :wub:

--- Slut citat ---
Ja man vill ju inte vara ett hemligt fan - jag står för vad jag är oavsett om jag blir retad på jobbet för det :D

ydderF:

--- Citat från: robc skrivet 13.04.2012, 00:13:04 ---Hej, låter grymt bra. Bra piano ljud, är det ett "riktigt"?
Gränslandets bästa hittills, helt klart !

robc

--- Slut citat ---

Tack robc! Det är ett plugin piano. Art Vista heter det.

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion