Forum > Färdiga produktioner

Gränslandet " Klarar Det Här "

<< < (8/10) > >>

morgonte:
Här ser man vad man missar om man inte loggar in på KR varje dag - Jag har lyckats missa denna pärla i exakt en månads tid :o.
Underbar bitterljuv tex av Stefan, som vanligt fantastiskt fina insatser av övriga. Speciellt vackert pianospel, visste inte att du Freddy var så bra pianist!
Jag lyssnade först i min lilla netbook och där stack stråkarna ut för mycket, men det rättade till sig när jag lyssnade i lurar (undrar hur en mix skulle låta om man mixade i en sån minimal högtalare... :wacko:)

hogge:
Denna förflyttas utan fördröjning till IPhonen.. Såååååå jäkla bra... Sååååå jäkla vacker....  :wub: :wub: :wub:
Och Åsa.. Jösses Amalia.... Du blir faan bara bättre & bättre.. Kanonjobb!!!

ydderF:
Morgonte,

tack så mycket !
Roligt at höra goda ord ang mitt piano spel.
Jag är glad at man har redigerings möjligheter, när man spelar inn ;)

Man ska nog inte mixa på en netbook högtalare, inte :lol:

Hogge,
roligt at du gillar!
Har inte hört denna själv på några veckor, och tycker själv den är vacker ;)
Åsa synger så klokkene stopper, som vi säger i Norge.

Åsa:

--- Citat från: morgonte skrivet 01.11.2011, 10:53:48 ---Här ser man vad man missar om man inte loggar in på KR varje dag - Jag har lyckats missa denna pärla i exakt en månads tid :o.
Underbar bitterljuv tex av Stefan, som vanligt fantastiskt fina insatser av övriga. Speciellt vackert pianospel, visste inte att du Freddy var så bra pianist!
Jag lyssnade först i min lilla netbook och där stack stråkarna ut för mycket, men det rättade till sig när jag lyssnade i lurar (undrar hur en mix skulle låta om man mixade i en sån minimal högtalare... :wacko:)

--- Slut citat ---

Härligt att läsa Morgonte, jag blev paff när jag hörde den här med piano, det är verkligen vackert! Bitterljuv - där var ordet, beskriver bra denna text som bara är.. ja vacker och sorgsen.

--- Citat från: hogge skrivet 10.11.2011, 00:02:38 ---Denna förflyttas utan fördröjning till IPhonen.. Såååååå jäkla bra... Sååååå jäkla vacker....  :wub: :wub: :wub:
Och Åsa.. Jösses Amalia.... Du blir faan bara bättre & bättre.. Kanonjobb!!!

--- Slut citat ---

Hahaha Hogge, så jädra skön kommentar! Tusen tack snälla gulliga du  :wub:

Och Freddy, så klockan stannar?! Rackarns - tacktacktack..  ^_^ ^_^

Oj, såg precis, 74 st nedladdningar, wow!!

robc:
Hej, låter grymt bra. Bra piano ljud, är det ett "riktigt"?
Gränslandets bästa hittills, helt klart !

robc

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion