Forum > Färdiga produktioner

Gränslandet " Klarar Det Här "

<< < (4/10) > >>

Jay Thomas:
Finstämt och vackert! :) Bra skrivet, både text och melodi, fettbra sjunget och framfört! :D Ni "rockar" vidare, kul att det symbiosen har blivit så sannerligen lyckad! :)

karl:
Ja, hela texten funkar och i synnerhet "Jag har inga drömmar kvar, jag har fallit flera dar" och visst stråkarna torra och välspelade tajta smyger dom in och lägger en fin väv runt Åsas sång...nice to hear ;)
Allt gott karl

Dividend:
`För att ha haft så kort tid på dig att spela de olika stråkarna, låter det väldigt naturligt och väl spelat. Det är så kul att lyssna på dem, så jag nästan glömmer bort mig och får lyssna igen. :)

Åsa sjunger bra och får plats bra även om jag kanske tycker plonkandet (det ljusa) stör lite med sången på slutet. Panorera mera?

Låten tycker jag är bland era bättre och textens rim är "knepiga" (inga klichiga ordval) men faller ändå naturligt.

CunningCode:
Jättefint spår, svårt att inte ryckas med av tvåstämmor och stråkar. Lite för puttinuttig kärlekstext för min egna bittra smak, men ett riktigt skönt spår både i arrangemang och sång!

jugas:
fejsbookskadad som jag är börjar jag genast famla efter gillaknappen... men här på KR får vi än så länge uttrycka vår uppskattning i ord :)

ja, vad ska man säga dårå... vilket innerligt vackert stycke musik..!!
att hålla igen så mycket och samtidigt förmedla så mycket känsla o värme... Åsa är en mästare på det..
stråkarna med små subtila glissandon o klusterklanger som gör att det nyper till lite extra i bröstet... o pianot som kommer in så varsamt...

som flera redan varit inne på skulle texten kanske i en annan tolkning kunnat bli lite "kladdig" men just återhållsamheten och innerligheten i melodin o utförandet gör att helheten blir jättefin..

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion