Forum > Demolåtar
Hogge - konstiga grejer...
Rattlesnake:
En rolig mix av metal och några pop-element (svensk text och piano). Annorlunda och oförutsägbara svängar, vilket jag gillar. Men jag saknar någon typ av hook, den här går mig liksom spårlöst förbi. Ledsen att jag inte kan vara mer konstruktiv än så.
hogge:
--- Citat från: uriah skrivet 06.10.2011, 02:17:06 ---Sköna harmisar..Och även ett gött sound(mja,trummorna låter ju plast,men annars då!)
Sedan tycker jag du tänker förmycket,när det gäller det där med platta/helhet/variation..
Bra låtar är bra låtar,och jag är ju en sådan som uppskattar när det finns lite av varje.. ;)
Fn.. Du får tänka på dina fans oxo,dom blir kanske besvikna om det inte finns någon Hoggez rock alls på plattan... :lol:
--- Slut citat ---
Tack Uriah!!
Trummorna är ju skit (som vanligt) men där förlitar jag mig på Freddy :P :rolleyes:
Kul att Du skriver
--- Citera ---du tänker förmycket,när det gäller det där med platta/helhet
--- Slut citat ---
för jag har precis tagit beslut om att denna ska med på plattan.. Så det blir att jobba vidare med denna.. Precis som Du så tycker även jag om variation, och det blev det ju väldigt lite av på förra plattan...
Tack igen för lyssning & tyck...
--- Citat från: Rattlesnake skrivet 06.10.2011, 23:39:41 ---En rolig mix av metal och några pop-element (svensk text och piano). Annorlunda och oförutsägbara svängar, vilket jag gillar. Men jag saknar någon typ av hook, den här går mig liksom spårlöst förbi. Ledsen att jag inte kan vara mer konstruktiv än så.
--- Slut citat ---
Du ska inte vara ledsen :lol:
Jag uppskattar Ditt inlägg mycket. Det är en av anledningarna till att jag varit så tveksam till denna.. Den har sina positiva stunder, men den saknar det där lilla extra.. Det är precis vad jag ska försöka jobba fram härnäst..
Tack så mycket Rattlesnake
Hellpig:
Du det där var en skön j-a låt med god potential tycker jag så jobba vidare på den! Skall inte kommentera mixen men trummorna behöver definitivt få ett lite mer upphetsande sound!
hogge:
--- Citat från: Hellpig skrivet 10.10.2011, 22:33:47 ---Du det där var en skön j-a låt med god potential tycker jag så jobba vidare på den! Skall inte kommentera mixen men trummorna behöver definitivt få ett lite mer upphetsande sound!
--- Slut citat ---
Tack snälla.. Va glad jag blir.. Det stärker mig i mitt beslut att ta med den på plattan... Thank´s!!! :wub:
Navigering
[0] Meddelandeindex
[*] Föregående sida