Kontrollrummet

Clemens feat Peter Gabriel - Exit Through You

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Utloggad Clemens

  • Legend
  • *****
    • Antal inlägg: 3 003
    • Visa profil
Låter riktigt bra när jag drar på i stora anläggningen. Jag har ju diskantallergi men den här mixen klarar sig. Trummor och guran sitter rätt.
Det är så ball med PG på sång i en "egen" låt på det här sättet.  :D


Himla tur att du inte hörde föra mixen då  :rolleyes: Tack för "påläggen", blev super tycker jag /C
Jag har ju inte analogiskt minne så jag kan faktiskt inte nu när jag lyssnar igen avgöra vad som är bribedants och Hagis insatser - är det möjligt att få en jämförelsespelare i första posten? Jag gillade din första mix och jag gillar den här men som sagt vore ju kul att höra utvecklingen eftersom det tydligen varit en sådan.... :wub:

Ja..blev nåt fel på dropboxlänken men funkar nu i första posten... :)


Utloggad Eddi

  • Elvis
  • *******
    • Antal inlägg: 13 253
    • Visa profil
    • WideWorld & Friends
Låter riktigt bra när jag drar på i stora anläggningen. Jag har ju diskantallergi men den här mixen klarar sig. Trummor och guran sitter rätt.
Det är så ball med PG på sång i en "egen" låt på det här sättet.  :D


Himla tur att du inte hörde föra mixen då  :rolleyes: Tack för "påläggen", blev super tycker jag /C
Jag har ju inte analogiskt minne så jag kan faktiskt inte nu när jag lyssnar igen avgöra vad som är bribedants och Hagis insatser - är det möjligt att få en jämförelsespelare i första posten? Jag gillade din första mix och jag gillar den här men som sagt vore ju kul att höra utvecklingen eftersom det tydligen varit en sådan.... :wub:

Ja..blev nåt fel på dropboxlänken men funkar nu i första posten... :)
Ja fy bubblan som Pippi sa en bra mix som blivit så mycket bättre med kunniga medspelare  wow djupt impad.... :wub:
Strävar framåt men blickar bakåt för säkerhets skull
: Min nya homezite http://www.wideworld.se


Utloggad Dividend

  • Elvis
  • *******
    • Antal inlägg: 10 256
  • Den som noterar musik, använder inte gitarr!
    • Visa profil
Tummen upp! Lyssnat en hel del på den här senaste dygnet (nya mixen)

Det enda som saknas nu är nån som rappar :D (Dvs inte alls nåt mer)
https://soundcloud.com/user7789882


Utloggad Clemens

  • Legend
  • *****
    • Antal inlägg: 3 003
    • Visa profil
Låter riktigt bra när jag drar på i stora anläggningen. Jag har ju diskantallergi men den här mixen klarar sig. Trummor och guran sitter rätt.
Det är så ball med PG på sång i en "egen" låt på det här sättet.  :D


Himla tur att du inte hörde föra mixen då  :rolleyes: Tack för "påläggen", blev super tycker jag /C
Jag har ju inte analogiskt minne så jag kan faktiskt inte nu när jag lyssnar igen avgöra vad som är bribedants och Hagis insatser - är det möjligt att få en jämförelsespelare i första posten? Jag gillade din första mix och jag gillar den här men som sagt vore ju kul att höra utvecklingen eftersom det tydligen varit en sådan.... :wub:

Ja..blev nåt fel på dropboxlänken men funkar nu i första posten... :)
Ja fy bubblan som Pippi sa en bra mix som blivit så mycket bättre med kunniga medspelare  wow djupt impad.... :wub:
Tjens Eddi!

Sorry för sent svar!..Håller på med en mindre renovering, och i vanlig ordning underskattar man tidsåtgången  :D
Skoj att det funkar! /C 
 


Utloggad Clemens

  • Legend
  • *****
    • Antal inlägg: 3 003
    • Visa profil
Tummen upp! Lyssnat en hel del på den här senaste dygnet (nya mixen)

Det enda som saknas nu är nån som rappar :D (Dvs inte alls nåt mer)

Tjena D!

Ja..är ju på gränsen till rapp :D Kul att den rullat lite för lyssning! /C