Forum > Färdiga produktioner

Clemens feat Peter Gabriel - Exit Through You

<< < (7/8) > >>

Marruschkka:
Mästerligt, och så fantastiska insatser från Hagis (vem är förvånad?!) och Bribedant, WoW :P

Sparad!

Gott Nytt År :D

/Marre

Edit: Lyssnade igen nu, ännu mer tyngd :rolleyes:

Bribedant:
Låter riktigt bra när jag drar på i stora anläggningen. Jag har ju diskantallergi men den här mixen klarar sig. Trummor och guran sitter rätt.
Det är så ball med PG på sång i en "egen" låt på det här sättet.  :D

Clemens:

--- Citat från: Marruschkka skrivet 30.12.2011, 18:40:36 ---Mästerligt, och så fantastiska insatser från Hagis (vem är förvånad?!) och Bribedant, WoW :P

Sparad!

Gott Nytt År :D

/Marre

--- Slut citat ---

Får önska detsamma!  :wub: :)

Clemens:

--- Citat från: Bribedant skrivet 30.12.2011, 20:04:36 ---Låter riktigt bra när jag drar på i stora anläggningen. Jag har ju diskantallergi men den här mixen klarar sig. Trummor och guran sitter rätt.

--- Slut citat ---

Himla tur att du inte hörde föra mixen då  :rolleyes: Tack för "påläggen", blev super tycker jag /C

Eddi:

--- Citat från: Clemens skrivet 30.12.2011, 21:10:07 ---
--- Citat från: Bribedant skrivet 30.12.2011, 20:04:36 ---Låter riktigt bra när jag drar på i stora anläggningen. Jag har ju diskantallergi men den här mixen klarar sig. Trummor och guran sitter rätt.

--- Slut citat ---

Himla tur att du inte hörde föra mixen då  :rolleyes: Tack för "påläggen", blev super tycker jag /C

--- Slut citat ---
Jag har ju inte analogiskt minne så jag kan faktiskt inte nu när jag lyssnar igen avgöra vad som är bribedants och Hagis insatser - är det möjligt att få en jämförelsespelare i första posten? Jag gillade din första mix och jag gillar den här men som sagt vore ju kul att höra utvecklingen eftersom det tydligen varit en sådan.... :wub:

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion