Forum > Färdiga produktioner

Clemens feat Peter Gabriel - Exit Through You

<< < (4/8) > >>

Clemens:

--- Citat från: Asti skrivet 30.09.2011, 15:48:19 ---
--- Citat från: Clemens skrivet 30.09.2011, 15:41:54 ---
--- Citat från: Asti skrivet 30.09.2011, 15:20:21 ---Kan du inte säga till Phil och Peter att jag behöver ett par bakgrundssångare till en ny låt?
Men dom ska inte känna sig tvungna, så känner dom att dom inte klarar av det så behöver dom bara säga till. No hard feelings!
Det är ju inte säkert att jag vill behålla det ändå. Jag har en låtidé som jag tänkte kalla "In the air this evening".
Det är varmt och skönt här för tillfället, så säg till dom "No jackets required". Annars har jag alltid nå´n filt dom kan turas om att värma sig med.
Be dom reservera helgerna framöver ska jag se om jag kommer loss!
/Asti

--- Slut citat ---

:lol: Men det där med att du sitter fast låter inte så bra..112 :unsure:

--- Slut citat ---
Nej, det blir lite långsammare, 96-100 bpm ungefär.

--- Slut citat ---

Vet nog ingen som kommit loss till 96-100  :o

Marruschkka:
Så fruktansvärt njutbart..bara njuuuuter av alltihop:wub:

Grattis Clemens!

/Marre

Clemens:

--- Citat från: karl skrivet 29.09.2011, 02:38:01 ---Det är helt sjukt vad man kan göra olika saker med melodin som ryggrad ;) faan C. detta är bra.... O. ;)

--- Slut citat ---

Ja..riktigt nice å sitta å leka...men väldigt vad det slarvas även på den nivån, tänkte mest på läck och dessutom lite skumt sound på PG:s audiospår...

Clemens:

--- Citat från: Marruschkka skrivet 30.09.2011, 17:37:16 ---Så fruktansvärt njutbart..bara njuuuuter av alltihop:wub:

Grattis Clemens!

/Marre

--- Slut citat ---

Va kul! PG är en gammal favorit, men han ju gjort en hel del som jag inte alls gillar, men rösten är grym!

Tokai:
Coolt av p Gabriel att lägga ut detta för andra att behandla.
Tycker Gabriels röst låter mer skrovligare = bra, kanske en äldre röst.

Om jag inte visste att detta var en mix av dig hade jag bergis trott att detta var originalet. Fruktansvärt bra gjort, med exakt rätt feeling. Kanske håller det där klapp nånting för länge i slutet.
Jag säger bara suveränt!

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion