Nja, lite trött Dylan(!) över det hela men jag kanske ska lyssna mer på texten. Är ju programerad med dina överaskande harmonier eller andra finesser men här mal det på i samma stuk hela tiden. Sång och lir är bra.
Ja lite trött är den 72-takt funderar på att göra 144 så det blir lite mer fart på trummorna. Har lagt upp texten som jag faktiskt tycker blev riktigt bra förutom på ett par ställen där svengelskan bryter igenom. Men du jag har ett par Dm med som överraskning inte direkt exalterande men ändå

Tack för tyck EQ
Man kan alltid finputsa körer där de inte är helt synkade.
Orgeln borde vara tystare ofta och komma fram i volym som nu bara ibland. Och har du glömt hur du "on the fly" kan minska på leslie-snurren. Den borde inte ha full fart hela tiden, bara sällan, typ i slutet av en vers eller då något håller på att lyfta arret. Sen ska lesliet retardera och snurra långsammare igen
Ackordsförslag
121 F - Em ...
134 som nu
Skön låt!
Körerna är inte helt synkade så det går väl att fixa jag var mest bekymrad över att det kanske låter som om Miss Piggy sjöng?
Man spelar in ett tomt spå på orgeln och byter hastighet under tiden? Kan man få upp orgeln under record? Jag testar - håller med om det du säger - bra.
Em istället för Am är det väl nu hm.. tja kan höra hur det låter.
Tack för tyck MaxB

Skönt röjig kan jag tycka.. kanske låta orgeln komma å gå lite mer...några falsktoner på sången, Fixar ni det så blir det riktigt bra! Schysst ljudbild annars...skulle vara nice att höra live!
Är man i rätt sinnesstämning så tror jag man kan uppfatta den som röjig - kul jag känner detsamma trots den låga hastigheten. Man kan ju lyfta o sänka volymen på orgeln kanske men först ska jag testa att ändra leslien. Falsktoner på leaden? Aj då du får hemskt gärna peka på var för det hör inte jag riktigt. Och "ni" är nog bara jag än så länge - kommer du till Gula Villan C?
Tack för tyck Clemens

Och MaxB den här går för lågt för min röst och Gula Villan skulle inte höras alls där är jag rädd för.