Forum > Färdiga produktioner
equality - Memory Park
equality:
--- Citat från: Åsa skrivet 06.11.2011, 01:11:21 ---precis när jag tänkte lyssna så tog du ner den då, pffft ;)
Återkommer när du fixat "grodan" då :D
--- Slut citat ---
Ja välkommen tillbaka! Det var en språklig pinsamhet. Tror det blev rätt nu.
Asti:
Har inte samma lyssning nu som när jag gjorde kommentaren (hörlurar), men nu upplever jag
ljudbilden klarare (högtalare)! Känns också lite taktfastare så här.
Texten får plötsligt en tydligare innebörd efter att ha läst din kommentar.
Låten håller för många lyssningar och känns klar tycker jag.
Hoppas du mår bättre nu! Vi börjar bli gamla många av oss på KR verkar det som! :)
/Asti
Dividend:
Lyssnar på senare. Hade jag haft en tändare hade jag tänt den här. Vet inte vem din sång påminner om på den här. Kanske Neil young?
Tycker det här är riktigt mysigt, men har inte så mycket konstruktiv kritik att komma med. Tycker dock din röst är lite "framför" bakgrunden, i ljudbilden? Kanske har jag fel. Alltså lite för "torr" verbmässigt sätt?
equality:
Asti: Jo, det nåt som flåsar en i nacken ibland som man inte vill uttala. Kanske bäst att hålla sig till engelska :ph34r:. Det blir lättare att hålla avståndet då. Men förr eller senare måste man. ..
Texten skulle kanske ha en bättre struktur, det blev nån slags mosaik nu. Jo, jag fick ett positivt besked (=bra besked) bara för några dagar sedan. Tack! Vi kör på ett tag till va. :D
Divid: Ditt svar fick mig att skruva lite till. Pallar inte mer nu utan den skickas till färdiga hur man nu gör. Finns en del sura toner men jag kan inte bättre. Tack Per!
Åsa:
Hej! Glad att jag lyssnade! En lite annorlunda låt från dig men den har ändå det typiskt eq-iska soundet där, bra text och du sjunger väldigt bra, avslappnat och snyggt. Gillar låten!
Sköt om dig, hoppas vi ses snart igen, kram på dig!
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida