Forum > Demolåtar

Tokai - En Sann Vän Av Camping

<< < (5/5)

Eddi:

--- Citat från: hogge skrivet 03.10.2011, 01:05:27 ---Tänkte skriva att detta är skitkul.. Att det är en låt som man blir glad av.. Tänkte också skriva att jag gillar såväl melodi som sång och att jag mycket väl skulle kunna köra denna på högsta volym runt om på olika campingar till sommaren..

Men det var sån tråkig jävla stämning i tråden att jag skiter i det..

--- Slut citat ---
:lol: vi har inte längre någon tråkig stämning så jag tycker du ska skriva det - å fasen har du redan gjort det kanske.

Tokai:
hogge
Jag funderade på om jag skulle svara på det du inte skrivit. Eller bara låta det vara. Men det vore ofint att inte göra det, även om det är jobbigt att mitt grova övertramp kommer upp till ytan igen. Fast det har det ju redan gjort. Sån här snedtändning händer mig ca en gång vartannat år. Så det är lugnt nu fram till 2013...

Så... Kul att du gillar låten! Av lite gladpop ska man ju bli glad av även om låten också visar på att livet som campare inte alltid är ljuv musik. Själv har jag ingen större erfarenhet men minns hur det var som barn.
Osby har en fin campingplats, så kom hit, sätt högtalare på biltaket och kräma på. Själv har jag inget körkort.

egghuvud:
Kul liten låt. Virveln känns lite innestängd och plockgitarren lite för hög ibland den skjuter bort mig från sången. Arrangemanget är kalas och håller hela vägen.  :)

Navigering

[0] Meddelandeindex

[*] Föregående sida

Gå till fullversion