Forum > Demolåtar
Tokai - En Sann Vän Av Camping
Clemens:
Ja..kul låt, men tycker verserna känns lite svaga sångmässigt, kanske gå ner i tonart.Refrängen sitter bättre tycker jag..helt galen mix av musik! :D
Tokai:
Clemens
Tjena!
Ang verserna, menar du svaga som i volym eller framförande? Första delen av versen kan jag inte gå lägre ner, antar du menar den andra halvan av versen: "Nu har vi beställt, ett litet tvåmanställt?"
Ok, här härmar jag Ray Davies i the Kinks, som ibland lät precis så. Men man skulle kunna lägga en understämma där?
Och visst är det en smula galet! Kanske för mycket att ta in har jag nog nu förstått.
Eddi:
Censurerad ety låtmakarn tog mer än illa vid sig.
Tokai:
Du stirrar dig blindögd på texten, lyssnar inte ett dugg på melodin och harmisarna. Noll fantasi. Det är en ironisk text. Jag blev förbannad på din sk recension. Jag hatar buskis och koppla för i helvete inte detta jävla ord in i mina låtar!
Tack för lyssning och skitkommentar!
Eddi:
--- Citat från: Tokai skrivet 27.09.2011, 21:58:13 ---Du stirrar dig blindögd på texten, lyssnar inte ett dugg på melodin och harmisarna. Noll fantasi. Det är en ironisk text. Jag blev förbannad på din sk recension. Jag hatar buskis och koppla för i helvete inte detta jävla ord in i mina låtar!
Tack för lyssning och skitkommentar!
--- Slut citat ---
Ojdå - jag sa bara vad jag tyckte men jag ska genast ta bort min skitkommentar och hävdar härmed motsatsen med bestämdhet - vad nu det är?
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida