Forum > Demolåtar
Dividend & Marre & Bjurte - Ode till katterna (Spinner och Tiger)
MaxB:
Sådärja nu börjar det bli bra!
Tryck och relax samtidigt.
Skulle gärna ha en bodhran med som ryminstrument men det låter nästan som det redan finns med.
Galna katta, Marremjau!!! :P
spacetrucker:
Jag är ingen "katt-människa" men Am är mitt favoritackord :D. Jag har varit inne och lyssnat på detta ett antal gånger men detta är inte riktigt min kopp te så det är svårt att tycka nåt vettigt :unsure:. Låter välgjort och övertygande i alla fall.
Space
Dividend:
Blir väl jag som får svara på det här..
--- Citat från: spacetrucker skrivet 16.11.2011, 19:43:50 ---Jag är ingen "katt-människa" men Am är mitt favoritackord :D. Jag har varit inne och lyssnat på detta ett antal gånger men detta är inte riktigt min kopp te så det är svårt att tycka nåt vettigt :unsure:. Låter välgjort och övertygande i alla fall.
--- Slut citat ---
Kul att du lyssnade iallafall! :)
--- Citat från: MaxB skrivet 16.11.2011, 17:34:25 ---Sådärja nu börjar det bli bra!
Skulle gärna ha en bodhran med som ryminstrument men det låter nästan som det redan finns med.
--- Slut citat ---
Jag vet inte vad bodhran är för nåt? :unsure: Men det är säkert helt korrekt :)
Tack!
--- Citat från: egghuvud skrivet 16.11.2011, 17:07:21 ---Hmm Spacigt värre men väldigt kul. Sången kanske kunde åka fram ett snäpp. I övrigt: "ned med katter - hundar regerar!!!"
--- Slut citat ---
Sång upp? Du kan nog ha rätt. Tack!
--- Citat från: SYNTH skrivet 15.11.2011, 19:44:28 ---Bravo har ni lyckats bra med gillar jag skarpt! B)
--- Slut citat ---
Kul! Tack. :)
För övrigt noterar jag att katthatet och aversionen mot att gulla med en spinnande myskatt i knäet, hava uppnått oroväckande höga proportioner på KR på sistone :)
Marruschkka:
--- Citat från: Wernborg skrivet 10.11.2011, 22:59:40 ---Hehe. Knasigt.
Ni hade kul va? :D
--- Slut citat ---
Visst är det, knasigt alltså?!
Kul var ordet och ett behjärtansvärt syfte med det hela. Catsen, en rent spontan tribut som med Bjurtes gitarr växte till sej ordentligt :wub:
--- Citat från: spacetrucker skrivet 16.11.2011, 19:43:50 ---Jag är ingen "katt-människa" men Am är mitt favoritackord :D. Jag har varit inne och lyssnat på detta ett antal gånger men detta är inte riktigt min kopp te så det är svårt att tycka nåt vettigt :unsure:. Låter välgjort och övertygande i alla fall.
Space
--- Slut citat ---
Man måste inte gilla katter ju, men skoj att du lyssnade :D
--- Citat från: MaxB skrivet 16.11.2011, 17:34:25 ---Sådärja nu börjar det bli bra!
--- Slut citat ---
Mjau tillbax :P
--- Citat från: egghuvud skrivet 16.11.2011, 17:07:21 ---Hmm Spacigt värre men väldigt kul. Sången kanske kunde åka fram ett snäpp. I övrigt: "ned med katter - hundar regerar!!!"
--- Slut citat ---
Mja(u)eee...fast jag gillar vovvar oxå, tack för kommentar Eggs :D
--- Citat från: SYNTH skrivet 15.11.2011, 19:44:28 ---Bravo har ni lyckats bra med gillar jag skarpt! B)
--- Slut citat ---
Tack Synth, ser fram emot att höra nåt från dej snart ;)
Det här var ett roligt samarbete, tack för det både Divi och Bjurte :rolleyes:
/Marre
Jocke:
Helt galet kul! :)
Navigering
[0] Meddelandeindex
[*] Föregående sida