Forum > Färdiga produktioner

JT ft Marre - Chinese soup

<< < (6/8) > >>

Marruschkka:

--- Citat från: Asti skrivet 26.09.2011, 13:42:50 ---Inlevelsefull och passande sång! Nu bytte låten karaktär åt det mer dansanta hållet...
Eftersom Marre är en fena på den här typen av sång antar jag att titeln handlar om hajfenssoppa...?  :unsure: :)
Bra colab!
/Asti

--- Slut citat ---

Nu blev det disco med haj fajv...eeh...men jo <_< :D

--- Citat från: Tokai skrivet 27.09.2011, 17:05:19 ---Spännande arr! Du är en fena på ljudkombinationer och väldig smakfull.
Marres bluesröst sätter pricket över i:et. En varm, mänslig röst är vad som behövs i det digitala.

--- Slut citat ---

Haj-fena javisst, J.T kan det här oxå, ett sant nöje var det att cirkla runt här B)

Jag gör gärna mer sånt!

Tackar :)

/Marre

Dividend:
Tycker det här är en av era bästa samarbeten, så därför förtjänar det en bump.

Det är bra känsla i sången, och egentligen - flera olika genrer som samsas på ett ovanligt men sammanhängande vis. JT är duktig på att sammanföra influenser, mest från electroniska världen. Det är innovativt utan att vara avantgarde, håller fasta vid vissa grundgrepp men når längre än skvalet.

Schysst sjunget också Marre - nästan så man inte hör vilken stil du sjunger ibland på JTs låtar :D (För du samsas med så mycket annat.)

Gör en skiva. Jag kommer tanka den :D

Jay Thomas:
Kul att du bumpade Dividend! :)

Skiva? Ja kanske det, men vi satsar på skottårssläpp i sådana fall... ;)

Marruschkka:

--- Citat från: Dividend skrivet 13.12.2011, 23:29:18 ---Tycker det här är en av era bästa samarbeten, så därför förtjänar det en bump.

Det är bra känsla i sången, och egentligen - flera olika genrer som samsas på ett ovanligt men sammanhängande vis. JT är duktig på att sammanföra influenser, mest från electroniska världen. Det är innovativt utan att vara avantgarde, håller fasta vid vissa grundgrepp men når längre än skvalet.

Schysst sjunget också Marre - nästan så man inte hör vilken stil du sjunger ibland på JTs låtar :D (För du samsas med så mycket annat.)

Gör en skiva. Jag kommer tanka den :D

--- Slut citat ---

--- Citat från: Jay Thomas skrivet 14.12.2011, 21:10:30 ---Kul att du bumpade Dividend! :)

Skiva? Ja kanske det, men vi satsar på skottårssläpp i sådana fall... ;)

--- Slut citat ---

Divi.: vaddå inte hör vilken stil jag sjunger här..hihi..jaja..försöker tajma in J.T:s harmer..och det gick nog rätt fint ändå ;) Tack för rara ord, blir glad här :D

J.T: det får bli till skottåret...gott :wub:

/Marre

bjurte:
Denna hade jag missat,skitbra sväng och ljud,och Marre funkar ju som Club sångerska oxo.(Vem är förvånad??) :huh: ;)

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion