Forum > Demolåtar

Modes (Helt omgjord 26/11-2011)

<< < (4/4)

equality:
Gillar de lite jazziga harmisarna som en laid-back Santana, de andra harmisarna funkar också. Gitarrliret som alltid närmast i världsklass. Bra sång, lite svengelsk men bra tryck, klang och tonskärpa. Tyngre virvel hade inte varit fel, låter EZD nu men jag brukar jämt ta fel när jag gissar.

Gurano:
Skönt häng, bra gura och bra ljud, men jag är dock inte fan av eko på sången. Får även en lite känsla av religiöst över låten, vilket fördunklar det hela i mina ögon ... men det är ju bara jag det.

Gurano

Fuzzbub:

--- Citat från: Gurano skrivet 28.11.2011, 21:33:13 ---Skönt häng, bra gura och bra ljud, men jag är dock inte fan av eko på sången. Får även en lite känsla av religiöst över låten, vilket fördunklar det hela i mina ögon ... men det är ju bara jag det.

Gurano

--- Slut citat ---

Nja, det är nog jag också men annars så tycker jag att allt är förbluffande snyggt.  Som vanligt gillar jag gitarrliret och gitarrljudet bäst dock.   
Jo, sången i början är inte lika bra som restan av låten.  Det går nästan lite för lågt för honom låter det som.   Röstar också för Körberg!  :)   
/JEH 

Ola:
Skit snyggt lir på gitarren och skön låt.
det som jag tog bort lite feel är basen under solot
känns lite som om att bassisten försöker kliva fram och säger kolla in mig, kolla då. kolla .
tipps kanske ta en fras tillsammas gitarr o bas under solot,, vet inte
eller ja,, bara en tanke och tyck

bra jobbat
mvh Ola

Navigering

[0] Meddelandeindex

[*] Föregående sida

Gå till fullversion