Hur bra som helst, det här är väl i stort sett fulländat, finns inget att invända mot. I mina öron låter det proffsverk lång väg, får mig alltid att undra hur man får till så bra ljud, vad är hemligheten?
Hemligheten är att ha dåliga grejer 
Soundblaster ljudkort i en gammal dator med sämsta celeron-prossessorn på modiga 1.6 GHz, tror jag.
Stratocaster för tusenlappen på Rusta, Behringer-mixer från förr, en av de billigaste kondensatormicarna SoundProject B1 och att mixa i lurar.
Det är helt enkelt alla fel - men en god vilja att försöka få det att fungera trots det. 
Där håller jag i och för sig med dig men så lätt ska du inte slippa undan
du har väl ett inspelningsprogram och jag antar att du roddar rätt mycket med allt det som jag är helt ovan vid nämligen filter och inställningar, effekter och allt vad som kan finnas. Grejerna är en sak, hur man använder dem är förstås en helt annan...
Jag glömde säga att jag använder Cubase ver 5 VST32 som är en Cubase-version från förra seklet eller kanske början av 2000-talet.
Har inte uppgraderat för det tar sån tid för mig att lära mig hitta det jag vill använda och vet ska finnas, om jag arbetar i ett nytt program. Eftersom jag inte hinner hålla på med musik så mycket som jag vill, skulle en uppgradering innebära att om jag väl lär mig hitta en funktion jag behöver i det nya programmet, hinner jag glömma hur man gjorde innan nästa gång jag vill använda den funktionen igen.
Sen använder jag i stort sett enbart två VST-pluggar (gratis) på sång och soloinstrument:
- Glaceverb
- Voxengo stereo touch
På masterspåret är det nån till gratisplugg jag använder:
- SonEQ (har jag använt ibland, efter tips från Yllet på kontrollrummet)
- Classic Master Limiter.dll som trycker upp volymen och stoppar toppar (en Kjaerhus-plugg)
Sen använder jag olika EQ på respektive spår och panorering och volymjustering på spåren.
Tror inte jag gör så mycket mer med ljuden.