Forum > Färdiga produktioner

MaxB - Hoppa och Studsa - feat Wernborg, PEROWITCH och Roffe H

<< < (13/21) > >>

MikaelEdebro:
Absolut! Kan köra en vända till och försöka freaka ut lite mer! ;)

MaxB:

--- Citat från: MikaelEdebro skrivet 23.09.2011, 12:40:08 ---Absolut! Kan köra en vända till och försöka freaka ut lite mer! ;)

--- Slut citat ---

Yeah! FREAK OUT !!!
Jättegärna!

OBS!
Har nån hört var jag spelar fel ackord, i början av låten? Meddela hur långt in i låten den kommer.
Vem hittar och hinner meddela först!

MikaelEdebro:
Testade lite mer nu. Tyvärr tror jag att detta är det bästa jag orkar prestera i dagsläget. Jag är ju ingen Ian Underwood om man säger så.
Det går säkert att få det mycket bättre om man verkligen lägger ner sig, men jag har ju annat för mig också!  :P ;)

Max, jag får tacka dig för att jag numer har lärt mig "growla" på saxen. Trodde att det var svårt, men det visar sig att det var ganska lätt ändå!

Growl är när man "nynnar" en ton samtidigt som man spelar, vilket resulterar i ett mer brutalt och nästan distat sound. Hojta till om du vill ha filerna skickade.

Det skär sig tyvärr lite mellan sax och gitarr vid ca 17 sekunder, men det går säkert att lösa på ngt sätt.

Eddi:
Engrowlande sax - kul att du kom på det. Låter betydligt bröligare nu.

Asti:

--- Citat från: MaxB skrivet 23.09.2011, 13:12:17 ---
--- Citat från: MikaelEdebro skrivet 23.09.2011, 12:40:08 ---Absolut! Kan köra en vända till och försöka freaka ut lite mer! ;)

--- Slut citat ---

Yeah! FREAK OUT !!!
Jättegärna!

OBS!
Har nån hört var jag spelar fel ackord, i början av låten? Meddela hur långt in i låten den kommer.
Vem hittar och hinner meddela först!

--- Slut citat ---
Efter 26 sekunder låter det som att ackeguran till vänster är på villovägar.....

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion