Forum > Färdiga produktioner

Asti - När tiden är ur led (ny version)

<< < (8/9) > >>

Asti:

--- Citat från: MaxB skrivet 22.09.2011, 12:34:05 ---
--- Citat från: Asti skrivet 21.09.2011, 23:03:39 ---
--- Citat från: MaxB skrivet 21.09.2011, 22:14:11 ---Rart stycke helt enkelt! Och bra innehåll i texten! Sången känns bra nu så jag har inte samma invändningar som tidigare.

--- Slut citat ---
Rart? Skönt att sången blev bättre!
Tack för ny feedback!
/Asti

--- Slut citat ---

Ja, RART!  :lol:
Det är ett fint betyg. Helt ofarligt och rart.

--- Slut citat ---
OK, jag förstår! Mesigt!  :D

Asti:
Får nog anse den här vara klar....

Dividend:
Har inte läst några tidigare kommentarer.

Jag älskar dina texter, Asti. De är jordnära och "kompet" understödjer perfekt texten som det äro värdigt oss skåningar, landsflyktiga eller ej. :lol: Men det är bra i stockholm också där jag sitter, puuhhh. Skön låt, fast jag inte har nåt vettigt att säga om mixen just nu. Kanske återkommer. Bra text!

När tiden är ur led, lyssnar jag på asti. :)

Asti:

--- Citat från: Dividend skrivet 25.09.2011, 21:18:03 ---Har inte läst några tidigare kommentarer.

Jag älskar dina texter, Asti. De är jordnära och "kompet" understödjer perfekt texten som det äro värdigt oss skåningar, landsflyktiga eller ej. :lol: Men det är bra i stockholm också där jag sitter, puuhhh. Skön låt, fast jag inte har nåt vettigt att säga om mixen just nu. Kanske återkommer. Bra text!

När tiden är ur led, lyssnar jag på asti. :)

--- Slut citat ---

Tala för dig själv - jag är född och uppvuxen smålänning!  :D (Fast jag har faktiskt bott några år på 70-talet i Jordbro)
Den här texten tycker jag själv blev rätt lyckad! Men av någon anledning var denna melodin rätt lätt att hitta ord till....
När tiden är ur led tror jag du ska lyssna på något gladare och mer uppiggande!  ;) Men snällt av dig att säga så!  :D
Tack för lyssning och kommentar!
/Asti

Dividend:
Jaså? Ja själv är jag ju norrlänning så vad jag babblar om ovan minns jag inte :D

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion