Forum > Demolåtar
Gurano & Plinka - Ladder to Haven
Marsall:
Fred åkerström möter rebecka törnqvist..kan det bli annat än gottmos" ? Nä det kan d inte :D
Plinka:
Tack för glada kommentarer! Stort hjärta från mig till denna gamla låten :wub: :wub: :wub:
Så det var kul att få göra en liten sångtolkning till Guranos supersnygga gitarrlir :D Trevligt för mig att den legat och väntat några år...
Men, jag tycker det låter som att både gitarren och sången ligger till höger?? Har jag fel i min lyssning? Sången borde ligga i mitten och gitarren till höger ;), annars super!
Roffe H:
Så bra, denna har jag aldrig hört eller kommenterat tidigare. Beroende på att jag gick med först 2012. :wub:
/Roffe H
Gurano:
--- Citat från: pxm skrivet 24.03.2014, 17:37:29 ---Vilken cool version och tolkning...
Låter bra som fan !!! :wub:
mvh
--- Slut citat ---
Man tackar - kul att höra
--- Citat från: MaxB skrivet 24.03.2014, 19:59:59 ---Nu sjunger det härliga i huset!
Så underbart och kort.
TACK FÖR DEN!
--- Slut citat ---
Tackar
--- Citat från: MacTS skrivet 24.03.2014, 20:04:08 ---Jäkligt häftig version! Kanonbra gitarrspel och minst lika bra sång!
--- Slut citat ---
Vi tackar
--- Citat från: Marsall skrivet 24.03.2014, 22:47:44 ---Fred åkerström möter rebecka törnqvist..kan det bli annat än gottmos" ? Nä det kan d inte :D
--- Slut citat ---
Vi tackar
--- Citat från: Plinka skrivet 25.03.2014, 09:33:20 ---Men, jag tycker det låter som att både gitarren och sången ligger till höger?? Har jag fel i min lyssning? Sången borde ligga i mitten och gitarren till höger ;), annars super!
--- Slut citat ---
Nu flyttade jag in leadsången mer mot mitten - säg till om inte det räcker. Dessutom höjde jag leaden något eftersom du upplevde den lite låg
--- Citat från: Roffe H skrivet 25.03.2014, 11:33:03 ---Så bra, denna har jag aldrig hört eller kommenterat tidigare. Beroende på att jag gick med först 2012. :wub:
/Roffe H
--- Slut citat ---
Tackar. Ja det finns en del bra musik på KR före 2012 oxå :D
/G
Plinka:
--- Citat från: Gurano skrivet 25.03.2014, 16:14:25 ---
--- Citat från: Plinka skrivet 25.03.2014, 09:33:20 ---Men, jag tycker det låter som att både gitarren och sången ligger till höger?? Har jag fel i min lyssning? Sången borde ligga i mitten och gitarren till höger ;), annars super!
--- Slut citat ---
Nu flyttade jag in leadsången mer mot mitten - säg till om inte det räcker. Dessutom höjde jag leaden något eftersom du upplevde den lite låg
--- Slut citat ---
Tack! Nu är Plinkan nöjd :D
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida