Forum > Färdiga produktioner

thaROCker - Good times ahead

<< < (4/5) > >>

Girly:

--- Citat från: aROCKER skrivet 12.09.2011, 21:51:29 ---
--- Citat från: Girly skrivet 10.09.2011, 23:43:53 ---åhhh...vilka VanHalen-vibbar i början... tack! var tillbaka i mitt 80-tal  :D det gick så livat till att Adobe Flash kraschade  :rolleyes:
Startar om... vill ju höra mer :)

--- Slut citat ---

Hej!
Kommenterar du en annan låt nu känner jag va!?
Den som låter som ett klockrent Van Halen gäng eller!?
Har glömt vad den heter eh!? :huh:

--- Slut citat ---

he, he... var lite otydlig där, sorry...  :rolleyes:... jag menar 'You spin me around' som jag hittade via din länk.  :D

aROCKER:

--- Citat från: Girly skrivet 12.09.2011, 22:20:50 ---
--- Citat från: aROCKER skrivet 12.09.2011, 21:51:29 ---
--- Citat från: Girly skrivet 10.09.2011, 23:43:53 ---åhhh...vilka VanHalen-vibbar i början... tack! var tillbaka i mitt 80-tal  :D det gick så livat till att Adobe Flash kraschade  :rolleyes:
Startar om... vill ju höra mer :)

--- Slut citat ---

Hej!
Kommenterar du en annan låt nu känner jag va!?
Den som låter som ett klockrent Van Halen gäng eller!?
Har glömt vad den heter eh!? :huh:

--- Slut citat ---

he, he... var lite otydlig där, sorry...  :rolleyes:... jag menar 'You spin me around' som jag hittade via din länk.  :D

--- Slut citat ---

Hej!
Jag tror det är vi som har varit lite otydliga också.
throcker är killen som gjort bägge låtarna och jag har hjälpt han med lite trummor och mixning så det är therockers sida du varit in på...men kul att du gillar det.
Är du sugen på mera retrorock ala 70-tal så kan du gå in på min användare och lyssna igenom filerna.
70-talsrock!

Tokai:
Det handlar om att återskapa den musik man älskar. På den gamla tiden, när man var ung - beroende på hur gammal man är - hade man i bästa fall en 4-spårig kassettbandspelare, men det räckte ju inte långt. Nu med modern teknik närmar man sig idolerna.,, ja, nästan...
Gott jobbat boys in town!

aROCKER:

--- Citat från: Tokai skrivet 14.09.2011, 18:14:59 ---Det handlar om att återskapa den musik man älskar. På den gamla tiden, när man var ung - beroende på hur gammal man är - hade man i bästa fall en 4-spårig kassettbandspelare, men det räckte ju inte långt. Nu med modern teknik närmar man sig idolerna.,, ja, nästan...
Gott jobbat boys in town!

--- Slut citat ---

Ja, det är verkligen kul samtidigt som mystiken har försvunnit.
En vinylskiva var ouppnåeligt/ skivsläpp.
Idag trycker man upp sina T-shirts, drämmer in en egen logga i photoshop, spelar in sig själv och slänger dit alla taggar för att kunna lansera sig på nätet och då har man släppt en skiva och har releasefest som kostar pengar för folk att gå på...man är "låtsastjärna", bra så, hehehe! :o :D

Ola:
Här rockar det riktigt skönt !
önska att det var lite mer tryck i mixen
eller jag menar ju att den borde mastras lite fetare

Topp klass

Mvh Ola

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion