Grym stämning i låten, riktigt bra! När du dubbar leaden lite senare i låten testa å skär rätt ordentligt i dubben å lägg reverb med pre eller delay och behåll huvudleaden torr. bra!
( No hard feelings ) 
Jag vill oxå ta till mig tips, vad innebär skär ordentligt i dubben? Ta bort låga och/eller höga frekvenser?
Man kan börja med att skära bort låga frekvenser på leaden, här får man ju lyssna ordentligt, och är ju beroende på vad man vill åstadkomma. Leaden ska ju vara stommen i sångspåret. Väldigt sällan behöver man förstärka höga frekvenser vilket brukar leda till en onaturlig eller vass diskant. Jag brukar faktiskt aldrig förstärka höga frekvenser på sången, eller musiken heller för den delen. Bra att även se till att ev reverb eller delay bara ligger i de övre frekvenserna.. I vissa fall kan det vara bättre att lägga delay å reverb på dubben å låta leaden vara torr, man får testa sig fram..
Dubben / eller dubbarna kan man skär bort rejält i de lägre frekvenserna, i vissa lägen funkar det bra att bara ha en "radioröst" speciellt om man dubbar många gånger, kul ibland att lägga andra reverb på dubbarna än vad leaden har, kan bli otroligt djup på sångpaketet..
Slå man ihop till grouptracks och slutligen lägger en kompressor på paketet så limmar det ihop bra. Bukar även lägga kompressor på de separata spåren..
Kul iband att sidechaina sången om en pad ligger bakom tex, så paden eller stringsen duckar lite, men här får man vara försiktig. På Amerikanska produktioner tycker jag att man kan höra detta ganska ofta, å ganska rejält ibland

Alla jobbar väl lite olika så bara förslag.

Micke ( Jonnerstone ) brukar få till grymma sångspår, vore ju kul att få en inblick