Forum > Demolåtar
JT - A Sunny trip to eternity
equality:
Reagerade också på avbrottet annars en musikalisk JT-installation i gammal god klass. Lite återhållet, inte fel men skulle önska att det utbrister i något mer galet parti. Kanske en humörsfråga.
Girly:
Waow... det här gillar jag! och jag tycker att det där avbrottet passar, det var som att ta ett djupt andetag innan man dyker ner i 'det stora blå' igen. Perfekt meditationsmusik :) MaxB - Fin film, vackert drömskt med moln och måne.
Jay Thomas:
--- Citat från: equality skrivet 16.08.2011, 00:22:13 ---Reagerade också på avbrottet annars en musikalisk JT-installation i gammal god klass. Lite återhållet, inte fel men skulle önska att det utbrister i något mer galet parti. Kanske en humörsfråga.
--- Slut citat ---
Tack Equality! :)
Själv tycker jag att avbrottet representerar detta stycke perfekt! :)
Räcker det om jag är galen själv? ;) :lol: (They're coming to take me away HAHA, to the funny farm....)
--- Citat från: Girly skrivet 16.08.2011, 01:40:54 ---Waow... det här gillar jag! och jag tycker att det där avbrottet passar, det var som att ta ett djupt andetag innan man dyker ner i 'det stora blå' igen. Perfekt meditationsmusik :) MaxB - Fin film, vackert drömskt med moln och måne.
--- Slut citat ---
Tack Girly! :) Härligt att även du gillar avbrottet! :)
Wernborg:
Chill var ordet. Funkar utmärkt till det ändamålet. :)
Jay Thomas:
--- Citat från: Wernborg skrivet 16.08.2011, 14:33:24 ---Chill var ordet. Funkar utmärkt till det ändamålet. :)
--- Slut citat ---
Tack Wernborg! :)
Bra att vila rösten till? ;)
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida