Forum > Demolåtar
Mr G - Remembrance
Gurano:
--- Citat från: mahan skrivet 16.08.2011, 21:31:49 ---Tjou Mr G!
Lite sillsallad om detta, lite mycket sökande efter hur det ska bli. Introt låter låvande men sen blir det lixåm lite "kallabalik" över det hela... vågar väl knappt nämna det men tooo muuuch reeeverbs and deeelays som gör att man tappar tråden och sedan intresset för låten.
Sen vet jag inte om det är min nerladdning som brister, men när den "electrificierade" delen tar slut och jag börjar lyssna till ett intressant temabyte med bongos och tjohej.... så tar låten slut... :o
Åkei då... vet ju att detta är ett utkast till följande version, så visst har du lyckats väcka åtminståne mitt intresse och jag väntar ivrigt på följande version!
h. johan
--- Slut citat ---
Nädå det är inget fel på din nedladdning - mitt utkast klipps rakt av.
Jag vet att majoriteten (tror jag) på KR tycker att jag alltid har för mycket delay på mina guror över lag och det får jag nog lära mig leva med ;), för jag tycker om delay. Vi får väl se om det blir en upplagd fortsättning på denna.
Tack för dina tankar
Gurano
Gurano:
Hej
Några tyckte partierna kom för snabbt på så
1. jag la in lite mer batak - svagt i början så att det inte kommer som en överraskning
2. jag la även in en svag upptoning av elgura mot/till det att soloelgurapartiet börjar för att förtydliga att nåt kommer så att säga
3. Jag la på en testbasgång på elgurapartiet
Är det skit? (jag förstår att guraljudet inte gillas av en del, men se bortom det). Är basen för hög?
Gurano
mahan:
Tjou G!
Vilken version ska man lyssna nurå, tycker jag hört version 2 redan?
h. johan
Gurano:
--- Citat från: mahan skrivet 17.08.2011, 22:24:27 ---Tjou G!
Vilken version ska man lyssna nurå, tycker jag hört version 2 redan?
h. johan
--- Slut citat ---
Tja det är verre 2 för 1an funkar inte - men nu tog jag bort V1 för att inte förvilla. Jo du har hört V2 men inte med de små ändringarna jag nu gjort samt med den pålagda basen.
/G
Navigering
[0] Meddelandeindex
[*] Föregående sida