Forum > Demolåtar
Girly - One step at the time
MaxB:
--- Citat från: Girly skrivet 12.08.2011, 21:25:27 ---Marre: Kul att du gillar stilen :)
MaxB: Den här låten är helt min egen :) Jag kan jag också :P
Samarbetet med Tyskland fortgår också paralellt... har ju lite låtar på lut att ladda upp efter min frånvaro här på KR hi, hi... får väl se om jag blir blockad för spamming :lol:
--- Slut citat ---
Innebär det att du nu har större frihet till samarbeten med andra, till exempel på KR?
Girly:
Tokai: Roligt att du lyssnade även om 'lallandet' inte var din grej ;)
MaxB: Jag är ju en modern kvinna som måste bestämma själv eller hur :P
Det blev ju t.ex. extremt tokigt med mitt och Clemens samarbete :( ... men det tillhör historieböckerna nu. Borde nog blivit politiker... har jag svarat på frågan? hm... svar JA :D
MaxB:
Strålande, finns säkert flera som kan ge intressant samarbete.
Jag gillade inte hihaten i din inspelning men man tar vad man har...
Clemens:
Grym stämning i låten, riktigt bra! När du dubbar leaden lite senare i låten testa å skär rätt ordentligt i dubben å lägg reverb med pre eller delay och behåll huvudleaden torr. bra! :) ( No hard feelings ) :D
MaxB:
--- Citat från: Clemens skrivet 14.08.2011, 11:26:26 ---Grym stämning i låten, riktigt bra! När du dubbar leaden lite senare i låten testa å skär rätt ordentligt i dubben å lägg reverb med pre eller delay och behåll huvudleaden torr. bra! :) ( No hard feelings ) :D
--- Slut citat ---
Jag vill oxå ta till mig tips, vad innebär skär ordentligt i dubben? Ta bort låga och/eller höga frekvenser?
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida