Forum > Färdiga produktioner
Clemens feat Farisha - Take me home
Tokai:
Man väntar sig att det ska kicka igång nånstans, men när det inte gör det inser man att det inte ska det.
Det här en sån låt man måste lyssna fler gånger på innan avger sitt utlåtande.
Den här Faisha verkar ju va ett fynd. Hur får man tag i en sådan sångerska, genom utländska demoforum?
Sen är det också trevligt med någon som sjunger utan brytning (säger jag...)
Smakfullt arrat. Med luft, många skulle nog ha stressat igenom vissa partier.
Gillar det där 7-ackordet.
Slutet med bara sången känns inte helt rätt.
Marruschkka:
Trevlig lyssning så här efter lata dagar med sol och salta bad.
Du kan dina grejer helt klart, och tjejen är ett fynd :rolleyes:
Det här skulle kunna vara slutvinjetten på en dramafilm.
Snyggt!
/Marre
Clemens:
--- Citat från: MaxB skrivet 04.08.2011, 17:55:27 ---Fint intro. Vid 21 sekunder väntade jag mig en stor kraftig mörk röst och blev vid första lyssning besviken på att det var en liten flickas röst. Men jag vande mig redan vid andra lyssningen. Efter drygt en minut kommer ett piano. Skulle önska att det är mer likt ett piano men det är nog inte meningen?
--- Slut citat ---
ja..liten flicka är det nog inte, ung kvinna stämmer nog bättre, tycker pianot låter piano, är en Boesendorfer fån Goliath, men var lite för blöt i första versionen vilket kanske bidrog...
Clemens:
--- Citat från: karl skrivet 04.08.2011, 18:19:31 ---Shit C...you are ready for the world :) Allt gott O k
--- Slut citat ---
Säkert lite för smörigt för din smak :D men man bockar! :)
Clemens:
--- Citat från: jonnerstone skrivet 04.08.2011, 18:25:36 ---Jag tror nån har lyssnat på Imogen Heap ;) :lol: :wub:
Snyggt som attan detta. Har inget att komma med. Lite vassa T kanske om jag nu måste hitta nåt och det måste jag :D
5/5
Micke
--- Slut citat ---
Har fixat till det vassa i sången, blev en aning bättre nu, eller? Har faktiskt inte lyssnat speciellt på IMH, tro det eller ej :lol: :P men har säkert snappat något :D Skoj att du gillar!
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida