Forum > Färdiga produktioner
Clemens feat Farisha - Take me home
Clemens:
--- Citat från: Wernborg skrivet 08.08.2011, 14:22:25 ---Väldigt bra. Tänkte på två saker.
1. Kändes som allt kom på en gång i början. Varför inte vänta lite med körerna?
2. Kanske använda ett par stycken andra flickor från din lista till körerna?
Svinbra!
--- Slut citat ---
Skoj att du gillar! f-n, ge mig inte ågren nu :D
CunningCode:
Väldigt tjusigt spår, både sång och melodi. Stämmorna är himla snyggt lagda.
Måste jag välja hackkyckling så var jag inte helt tokig i pianobreaket i mitten, men inte så att jag kan förslå någon ersättare på rak arm. Helmysigt!
Clemens:
--- Citat från: CunningCode skrivet 11.08.2011, 15:15:12 ---Väldigt tjusigt spår, både sång och melodi. Stämmorna är himla snyggt lagda.
Måste jag välja hackkyckling så var jag inte helt tokig i pianobreaket i mitten, men inte så att jag kan förslå någon ersättare på rak arm. Helmysigt!
--- Slut citat ---
Skoj att du gillar! Pianobreaket kommer inte bytas ut, så det e lungt! :D
spacetrucker:
Fint colab. Tjejen har bra röst å låten är hur bra som helst. Ibland tyckte jag dock att rösten drunknade i stråkarna och i början av verserna där det finns en röst "bakom" sången... där får jag en lätt sjösjuk känsla.
Space
Asti:
Jättesnyggt! Kanonbra sång - både lead och stämmor! Underbara harmonier.
I avsnittet med solopiano (efter ca 71 sek) skulle jag vilja haft med lite av det
steel-guitarliknande instrumentet(?) från introt! Själva sångnivån upplever jag dock lite ojämn.
I början av verserna stark och senare sjunker den tillbaka och konkurreras nästan
ut av övriga instrument.....
Sjunger hon "Buy me a home" på slutet? Kunde i så fall kanske användas som reklam
för någon mäklarfirma....? :rolleyes:
Skämt åsido - väldigt proffsig produktion med bara ett par "pytteanmärkningar" ovan! :)
/Asti
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida