Forum > Färdiga produktioner

Clemens feat Farisha - Take me home

<< < (6/8) > >>

Jay Thomas:
Vackert och "kristalligt" så det förslår! :)
Sångerskans röst tilltalar mig rejält! :) Dock tycker jag mig höra lite "Robynska S", mjukvassa fortfarande.

Arret funkar kanon, avskalat och ändå maffigt. Misstänker att Mr Pershing ligger bakom någonstans? ;)

Får lite Lauri Anderson/Imogen Heap-vibbar när hennes röst multipliceras. :)

hagis:
Allt har väl redan sagts, riktigt bra och bra sång.
Vissa andningar känns lite störande, t.ex. vid 37 och 120. Hon borde klara hela frasen utan andningen där.
/Anders

Wernborg:
Väldigt bra. Tänkte på två saker.

1. Kändes som allt kom på en gång i början. Varför inte vänta lite med körerna?

2. Kanske använda ett par stycken andra flickor från din lista till körerna?

Svinbra!

Clemens:

--- Citat från: Jay Thomas skrivet 08.08.2011, 11:01:23 ---Vackert och "kristalligt" så det förslår! :)
Sångerskans röst tilltalar mig rejält! :) Dock tycker jag mig höra lite "Robynska S", mjukvassa fortfarande.

Arret funkar kanon, avskalat och ändå maffigt. Misstänker att Mr Pershing ligger bakom någonstans? ;)

Får lite Lauri Anderson/Imogen Heap-vibbar när hennes röst multipliceras. :)

--- Slut citat ---

Pershing bakom en del men även Goliath, som har lite mer sträva å verklighetstrogna stråkar. Ja fortfarande lite "essigt" men tror jag kan leva med det  :)Men man börjar ju så smått bli sugen på ett " riktigt" stråkbibliotek...

Clemens:

--- Citat från: hagis skrivet 08.08.2011, 11:58:48 ---Allt har väl redan sagts, riktigt bra och bra sång.
Vissa andningar känns lite störande, t.ex. vid 37 och 120. Hon borde klara hela frasen utan andningen där.
/Anders

--- Slut citat ---

Tjena!

Skulle väl kunna köra en gate där kanske, men aktar mig en del för att bort det naturliga som finns där trots allt  :)

Hörs C

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion