Forum > Färdiga produktioner
Magnifying Mystifier featuring Mixuz "Vid korsvägen"
aROCKER:
klara av panoreringarna och detta är en av sommarns storvräkare
Tack för dom fina orden...ska se vad man orkar åtgärda här i sommarvärmen!
equality:
Dageby-rock av gammal känd kvalitet. Framförande, arr (koskällan!) och mix - toppen. Bra tryck i mixen. Inga harmonivändningar jag studsar till för men medryckande och härlig spelglädje. Lite av en kioskvältare.
aROCKER:
--- Citat från: equality skrivet 23.07.2011, 17:46:39 ---Dageby-rock av gammal känd kvalitet. Framförande, arr (koskällan!) och mix - toppen. Bra tryck i mixen. Inga harmonivändningar jag studsar till för men medryckande och härlig spelglädje. Lite av en kioskvältare.
--- Slut citat ---
Tack, kul att den uppskattas men jag blir lite förvånad själv...gillar inte detta svenskproggiga som detta låter som.
Jag siktade på mera Jeff Lynne prod men nådde inte fram, bara ta nya tag.
Killen som fick mig att göra låten till hans text lyser med sin frånvaro!?
:-)
equality:
--- Citat från: aROCKER skrivet 23.07.2011, 23:40:56 ---Jag siktade på mera Jeff Lynne prod men nådde inte fram, bara ta nya tag.
--- Slut citat ---
Celli?
aROCKER:
--- Citat från: equality skrivet 24.07.2011, 04:12:36 ---
--- Citat från: aROCKER skrivet 23.07.2011, 23:40:56 ---Jag siktade på mera Jeff Lynne prod men nådde inte fram, bara ta nya tag.
--- Slut citat ---
Celli?
--- Slut citat ---
Selleri!?
Jodå, jag har koll på Jeffs klassiska instrumenteringar men det är mer än så, komprimeringarna han gör är lika viktiga och det där ordnade skramlet plus klassiska virveln han kör med.
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida