Forum > Färdiga produktioner

Wernborg - My funny valentine

<< < (2/6) > >>

aROCKER:
Låter väldigt bra och sången är ju halva grejen minst här, bra sjunget!

Men som många påpekar...sålla bort lite av andra instrument...Moogen bort helt kanske!?

Och jag skulle vilja ha detta ärligare "in the face", mindre blöta alltså!

4/5 är betyget...hade jag varit onykter och inte på jobbet hade detta fått en riktig salongsfull 5/5 där jag ser mig själv i en lounge uppklädd mysandes med en Calvados och kaffe....lyssnandes på din låt.

Det enda som kan störa mig är kvinnan i den kritstrecksrandiga kostymen och tankarna på vad jag vill göra med henne! :o

Glad sommar...snart semester ^_^

bjurte:
Hej Jazzgossen!! ;)

Håller med om det mesta som skrivits om denna,din röst passar skitbra,pianot låter kanon,och det skulle vinnas på att
skalas av en aning..

Wernborg:
Jösses va fina ord. Jag kan mixa ner en version utan synt och med lägre gitarr också.

Eq: En regndal finns på mitt tak där taket från verandan möter taket från huset. Där samlas löv och mossa och skräp. :)

Jay Thomas:
Oj vad denna föll mig på läppen! :) Har suttit och lyssnat och är milt sagt imponerad över hur bra du har fångat stämningen. Schysst spelat, bra valda instrument och väldigt känsligt framfört, toppbetyg från Tjockhult!  :)

Wernborg:

--- Citat från: Jay Thomas skrivet 19.07.2011, 12:22:58 ---Oj vad denna föll mig på läppen! :) Har suttit och lyssnat och är milt sagt imponerad över hur bra du har fångat stämningen. Schysst spelat, bra valda instrument och väldigt känsligt framfört, toppbetyg från Tjockhult!  :)

--- Slut citat ---
Stort tack.  :)

Nu finns en minimalistisk mix längst upp i tråden. Bara sång, piano och bas. Bättre eller sämre?

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion