Forum > Färdiga produktioner

Attachment Barbie Falling Apart.

<< < (2/3) > >>

equality:

--- Citat från: Hellfog skrivet 16.07.2011, 20:42:24 ---
--- Citat från: equality skrivet 16.07.2011, 20:39:38 ---Fick upp ög(r)onen för dina snygga låtar i forumfestivalen. Kul ljudval och syntriffet är lovande men det blir inte så mycket mer..? Mer som ett intro nu. Tycker den skall ha en fortsättning.

--- Slut citat ---

Aldrig meningen att den ska ha mer. Se den som ett grymt mellanspår på en skiva.

Men jag gör nästan alltid musiken ungefär som jag skulle ha gjort den till en film,

--- Slut citat ---

OK! Kan säkert funka. Lägg gärna upp fler låtar. Gillar dina alster!

Hellfog:

--- Citat från: equality skrivet 16.07.2011, 20:57:13 ---
--- Citat från: Hellfog skrivet 16.07.2011, 20:42:24 ---
--- Citat från: equality skrivet 16.07.2011, 20:39:38 ---Fick upp ög(r)onen för dina snygga låtar i forumfestivalen. Kul ljudval och syntriffet är lovande men det blir inte så mycket mer..? Mer som ett intro nu. Tycker den skall ha en fortsättning.

--- Slut citat ---

Aldrig meningen att den ska ha mer. Se den som ett grymt mellanspår på en skiva.

Men jag gör nästan alltid musiken ungefär som jag skulle ha gjort den till en film,

--- Slut citat ---

OK! Kan säkert funka. Lägg gärna upp fler låtar. Gillar dina alster!

--- Slut citat ---

Tackar.

Ok ska göra det.

Sen finns det låtar i min signatur.

MaxB:
Underfundigt litet stycke

Hellfog:
Mitt nästa projekt bli att fixa små kortfilmer till min musik, så blir det ännu mer intressantare för lyssnare.

Få full upplevelse.

Eddi:
Ja kort var ordet men balla ljud måste jag säga och det är väl ungefär allt jag hinner säga innan låten tar slut. Hellfog det behövs en förlängning av detta låter mer som ett intro till nåt intressant.

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion