Kontrollrummet

Mediaspelaren i ios

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Utloggad jonnerstone

  • Ostälskare
  • Legend
  • *****
    • Antal inlägg: 2 855
  • Lev nu!!
    • Visa profil
    • korea
Jag antar att mediaspelaren som finns under profilerna är flashbaserad då den inte dyker upp när man surfar in via Iphone. Totalt okunnig som jag är när det gäller forumhantering och vilka applikationer som går att integrera så undrar jag om det finns nån annan lösning, så att man även kan spela upp låtar från mediaspelaren med sin Iphone. Jag tror inte jag är den enda i dagens läge som surfar mer med min tfn än jag gör med datorn. Det är så grymt irriterande att när man får ett sug efter en viss låt inte på ett snabbt och smidigt sätt kunna surfa in och lyssna. Telefonen är ju som gjord för detta då den också fungerar som mp3 spelare!


....byt tfn kommentarer undanbedes!


Utloggad Wernborg

  • Administrator
  • Johnny Cash
  • *******
    • Antal inlägg: 8 449
  • Moderator
    • Visa profil
  • Soundcloud: Wernborg
Om du klickar på den lilla gröna ikonen vid sidan av spelaren så öppnas den även i ios. Det är en vanLig länk till mp3-filen.


Utloggad Wernborg

  • Administrator
  • Johnny Cash
  • *******
    • Antal inlägg: 8 449
  • Moderator
    • Visa profil
  • Soundcloud: Wernborg
Äsch. Kom på att jag nog svarade på något annat.... Hade jag fått en annan fråga hade svaret varit rätt. :)

Kan också störa ihjäl mig på att man inte kan spara en mp3-fil till telefonen utan bara strömma länkar. Eller kan man?


Utloggad jonnerstone

  • Ostälskare
  • Legend
  • *****
    • Antal inlägg: 2 855
  • Lev nu!!
    • Visa profil
    • korea
Äsch. Kom på att jag nog svarade på något annat.... Hade jag fått en annan fråga hade svaret varit rätt. :)

Kan också störa ihjäl mig på att man inte kan spara en mp3-fil till telefonen utan bara strömma länkar. Eller kan man?

Ha ha...jo att man inne i en tråd kan klicka på den gröna ikonen vet jag. Men när man går in på någons profil så står det där mediaspelaren skulle ha varit "Detta ersätts av spelaren om allt fungerar okej"  :wacko:

Vill jag nu höra en speciell låt så måste jag hitta den tråden där låten finns, och innan jag gjort det så är jag redan framme vid min hållplats och kan lika gärna skita i det  :D


Utloggad tsmalmbe

I princip betyder det att det måste finnas / genereras länkar till mp3-filerna direkt istället för via flashspelaren. Kanske någon dag at det blir av att göra en sådan ändring. Tyvärr har jag ingen quick-fix just nu.
.:: Jag mixar och mastrar din demo - ta kontakt :::: GTalk tsmalmbe@gmail.com / www.studiomjau.se / Min Soundcloud   / Mitt företag::.