Forum > Färdiga produktioner

Eddi - Not Without You feat. MaxB

<< < (3/9) > >>

MaxB:
Visste inte att det fanns en ver 4 men har lyssnat på den senaste (ver 3?) utan att kommentera.
Nu har jag lyssnat på den nyaste i laptophögtalare och hör (i positiv bemärkelse) att det är en ganska typisk Eddi produktion. Jag tycker den här versionen är bäst.

Eddi:

--- Citat från: MaxB skrivet 11.07.2011, 07:14:22 ---Visste inte att det fanns en ver 4 men har lyssnat på den senaste (ver 3?) utan att kommentera.
Nu har jag lyssnat på den nyaste i laptophögtalare och hör (i positiv bemärkelse) att det är en ganska typisk Eddi produktion. Jag tycker den här versionen är bäst.

--- Slut citat ---
Ja jo du har väl rätt. Jag blev lite exalterad när Jonnerstone sa att det lät modernt men det försvann väl i mixeriet någonstans :wub:
Tack för tyck MaxB :D

jonnerstone:
Har tyvärr ingen bra lyssning för tillfället. Men tar mig en ordentlig lyss imorgon :)

karl:
Nice 70-talsfeel....får lite Bowievibbs av versen( kanske stråkmaskinssoundet bidrar)...gillar gitarrsvansen efter refrängen och sticket....kanske sången bör styras upp i refrängen annars kalas...få som skriver sådana låtar numera :) Nice / Allt gott O.

91:an:
Har bara hört senaste versionen och gillar den, speciellt dina fills och breaks. Ger mycket bra kontrast i låten. Sången känns möjligen lite för deformerad av pluggar, kanske ett badrumseko hade räckt ungefär som Lennon brukar ha? I övrigt är arret lite i hans anda, helmysigt.

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion