Forum > Färdiga produktioner

Biscuit Barney - Sång till Maria

<< < (3/3)

jonnerstone:

--- Citat från: MaxB skrivet 08.07.2011, 15:10:25 ---
--- Citera ---Det introt har ett stort affektionsvärde
--- Slut citat ---
Don't be sweet - I rest my case  B)

--- Slut citat ---

:)

Vi gjorde en låt tillsammans när vi var 17-18 år som vi aldrig blev färdiga med, med just det introt, som vi tokdiggade på den tiden. Sen dess har vi båda på vars ett håll gått och funderat på just det introt då och då och vad synd att det aldrig blev nåt av det. Så när jag av en slump fick in introt i den här låten så blev vi båda överlyckliga.....därav affektionsvärdet.  :D Men än en gång, tack för din input och ditt engagemang  :)

Silverpilen:
ja detta var ju ett lite speciellt projekt för mig, normalt skriver jag inte texter som är så positiva eller så, det var annorlunda och gjorde det lite svårt, dessutom kände jag ju lite press att den behövde bli väldigt fin eftersom den skulle hylla mitt livs kärlek, jag vet inte om det lyckades fullt ut och jag filade inte med texten särskilt mkt,, när är man klar liksom  :rolleyes: men Maria blev väldigt rörd och glad och då jag känner jag mig nöjd.
tack micke för att du hängde på detta projekt :wub:,, och Dennis!

så fick vi ju en ny BB låt också, det känns ju alltid bra :) tack för värmande ord om sångröst, alltid svårt att ha en egen uppfattning tycker jag, vissa dagar känns det helt ok, andra önskar man att man var nån annan :).

jag gillar introt som det är, om det går att göra ännu bättre eller lockande så är jag inte främmande för att testa något annat? men det var coolt när en så gammal idé gled rätt in i en ny

tack för kommentarer //

Navigering

[0] Meddelandeindex

[*] Föregående sida

Gå till fullversion