Forum > Färdiga produktioner
Du Er Her
Lise B:
Tusen takk!
Jeg har gjort tekst og melodi selv.
På originalopptaket finnes bare kassegitar, min og Freddys stemme.
MEN SÅ... tok Freddys kreativitet over, og han skapte en fin popversjon av det hele, og det er jeg så fornøyd med :)
De tekniske tingene får nesten Freddy svare på, men jeg er imponert over ørene til Gurano. Takk for at du lytter så grundig!
Laster opp en versjon uten klikk og med mindre fres i s`ene snart :-)
ydderF:
Tack alla för positiv kritik!
Gurano,
du har rätt i alla dina punkten och dom är nu fixat ;)
Här:
http://www.box.net/shared/kler5l46ltqt083t76ed
Eddi,
låten är bygd rundt basriffet, så det ska va så ;)
equality:
Oj så snyggt! Blev lite blank i ögat av detta. Den gick rakt i hjärtat.
Så fint framfört med känslig sång och produktionen med den malande basen, Freddys stämmor bl a...
Tycker mig höra ett delay av Lises sång åt höger och det stör mig nästan inte alls.
Thanks for sharing!
Åsa:
har redan gett dig feedback men du får lite här också :)
Nydelig låt, du sjunger såå fint, och det passar verkligen dig att sjunga på norska! Fler såna låtar tack ;)
Du är en riktigt duktig låtskriverska och textförfatterska, och med Freddys arr och spel -ett superteam du och Freddy!
Ska lyssna några varv till nu, förgylla en seg arbetsdag, strålande vackert sommarväder.. önskar att jag hellre hade den här låten på hög volym i bilstereon och var på väg ut på stranden B)
RamblinMan productions:
Superbra!! Jättebra sång, kören ligger perfekt (tycker jag) och elguran ger låten en extra dimension. Känslan i låten är som att ligga i en eka och titta upp på molnfri himmel och höra vågorna rogivande skvalpa mot båtens skrov. Får mig nyfiken på fler av era låtar...
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida