Forum > Demolåtar

equality - keltiskt pianoskrammel

<< < (4/11) > >>

Harmonica mike:

--- Citat från: Harmonica mike skrivet 01.07.2011, 19:05:09 ---
--- Citat från: equality skrivet 01.07.2011, 18:29:24 ---Oj. Ful distorsion på slutet. La upp en en ny version med mindre limitering.

--- Slut citat ---
Det här hade jag velat lyssna..återkommer Mikey.

Mke

--- Slut citat ---

Måste man citera för att kunna svara med mobilen?

Nåväl,android mobbe å 3G samt en liten högtalare från Phonehouse för 300:- lät mig lyssna på detta..
Vad du än gör nu Micke - ändra inte nåt i denna..Detta är ett av de vackraste gitarr styckena jag har hört.Du har fångat en skugga och förkroppsligat den i en själ som svävar fram över utarmade och kala hedar.

Brilliant! Vill ha denna version,tankar ned så fort jag når en dator..

EDIT: Åkte in från stugan bara för att få denna version av låten..kanoners!

Mike

Eddi:
Nu hörs baktrumman bättre men basen kanske blev lite låg? Jag menar nu pratar vi petitesser :D

Burnin Sven:
En blandning av keltisk och svensk folkmusik tycker jag, man får lite Pentangle vibbar i kombination med svenskt vemod. Fint som snus i mina öron

equality:
Tack för all vänlig feedback!  :wub: Återkommer med bättere svar och tillbaka-feedbaka. Testade en melodi på piano. Jag vet att det är fel instrument men som en stomme för sång kanske? Slänger upp en taskig slask. Inte gjort nåt särskilt med mixen. Håller det?
Åskar som f-n här. Bäst att dra ur modemet...  :huh:

Eddi:
Jag yycker inte alls att pianot var mal plasé och det finns fortfarande plats för en tvärflöjt - snyggt.

Edit: Jonte kanske?

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion