0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Marre och Marodörerna anmäler sig här: Rattlesnake på bas, Hagis på trummor, Steamman på gitarr, och Marre på sång.2-3 låtar kör vi!!Kul att träffas folks
Mahan och Mahadöörerna anmäler sig, Mahan på trummor, Mahan på bas, Mahan på kompgitarr, mahan på solo gitarr, Mahan på orgel, Mahan på gott humör.....Det enda som jag kan bjussa på riktigt e ju "Mahan på gott humör"Så om nån saknar en lonely musicmaker så help me god..... I`m ready to rockn´rollh. johan
IKEN kommer,och som jag sagt tidigare, jag lirar enbart med Badlands och Fuzzbub,blir knepigt med alla repningar annars. Men jammar gör jag gärna.............
Citat från: IKEN skrivet 11.08.2011, 18:39:41IKEN kommer,och som jag sagt tidigare, jag lirar enbart med Badlands och Fuzzbub,blir knepigt med alla repningar annars. Men jammar gör jag gärna............. Låter strålande, då måste vi jamma i hop något tungt :-)
Hoppas testa den här på publik tillsammans med Larsson på Out of Kontroll 22 oktober.
Är lite osäker på hur det gör sig. Om det fungerar så absolut. Nitad cymbal låter som väldigt hög volym? Och då är det inte längre aktuellt med vis-par, då är det närmast fråga om en tri-ol.
Jag tycker att samspel med dig skulle vara fördelaktigt, kanske även på denna låt.
Hej på er,Finns det fortfarande möjlighet att kunna komma med denna kväll?Finns det fler i så fall från trakten kring Göteborg så man kan samåka kanske?Jag kommer i vilket fall om det fortfarande går att anmäla sitt intresse.
Kul om du Kornstad kan komma!Jag vill anmäla en till från mitt håll. Det är en som kommer spela bas i Back Duncan Club. Heter Mats Nilsson om jag minns rätt. Kul att träffas i musiken i oktober!
Citat från: MaxB skrivet 30.09.2011, 23:52:16Kul om du Kornstad kan komma!Jag vill anmäla en till från mitt håll. Det är en som kommer spela bas i Back Duncan Club. Heter Mats Nilsson om jag minns rätt. Kul att träffas i musiken i oktober!Men Max..Inte behöver du anmäla någon?Bandet har sin plats så det är bara att åka....
Citat från: Kornstad skrivet 30.09.2011, 23:13:37Hej på er,Finns det fortfarande möjlighet att kunna komma med denna kväll?Finns det fler i så fall från trakten kring Göteborg så man kan samåka kanske?Jag kommer i vilket fall om det fortfarande går att anmäla sitt intresse.Fasen vad kul Andreas att du vill komma - vill du köra någon låt från scen och vill ha lite ljud så får du plocka från resurserna och instruera vad de ska lira via PM. Equality bor ju neråt nånstans men inte i Gbg förstås men ni kanske kan sammanstråla halvvägs typ? Kontakta honom..
Citat från: Eddi skrivet 01.10.2011, 02:19:00Fasen vad kul Andreas att du vill komma - vill du köra någon låt från scen och vill ha lite ljud så får du plocka från resurserna och instruera vad de ska lira via PM. Equality bor ju neråt nånstans men inte i Gbg förstås men ni kanske kan sammanstråla halvvägs typ? Kontakta honom..Eller väck upp liket Bengan så samåker ni
Fasen vad kul Andreas att du vill komma - vill du köra någon låt från scen och vill ha lite ljud så får du plocka från resurserna och instruera vad de ska lira via PM. Equality bor ju neråt nånstans men inte i Gbg förstås men ni kanske kan sammanstråla halvvägs typ? Kontakta honom..
Jo jag ser mycker fram emot detta! Skall bli väldigt kul.Vet inte om jag planerat att lira något direkt, är studionisse ut i fingertopparna, så jag håller mig nog till att lyssna på de som faktiskt KAN spela. Tack för tips om samåkning. Skall kolla med Mr. Eq!!