Forum > Färdiga produktioner
djonas - Speels ajaM
djonas:
--- Citat från: Eddi skrivet 16.06.2011, 10:03:58 ---Den ena suveräna låten efter den andra ramlar in i mina lurar. På den här kör du så lugnt på gitarren så att man blir sugen på att försöka hänga med - om sisådär 4 år så kanske jag hänger med dugligt :D
Skön låt och toppspel men jag gillar inte riktigt sololjudet måste det vara så fuzzigt?
Det får bli 4 gladingar :D :D :D :D
--- Slut citat ---
Hej Eddi!
Hehe, lite lustigt att så många anmärker på sololjudet som jag valt specifikt för denna låt. Det är alltså meningen att det ska låta som det gör. :D
Tack för lyssning // djonas
djonas:
--- Citat från: Harmonica mike skrivet 16.06.2011, 10:58:24 ---Tjoho Jonas.
Här är det bara att luta sig tillbaka och njuta av eminent lir.Liret är ju i världsklass,du saknar en sångare/sångerska av samma kaliber - sen erövrar du listorna.
Ruskigt bra,man får ju liiite komplex :wub:
Mike
--- Slut citat ---
Hej HM!
Roligt att du diggar, vi får ta och göra nåt ihop snart igen. Hade varit kul. :)
// djonas
djonas:
--- Citat från: Guran skrivet 16.06.2011, 11:17:14 ---Halloj Djonas
vilken skön låt ! bra lir och mix o hela paketet.
något som kan göras lite annorlunda i mitt tycke kanske är val av gitarr mick
nu är det ju inspelat o klart men men,,min tanke var,,, tycker kanske du skulle kört på stall micken i slutet av låten
o lite mer singel c skulle sitta fint någon stans både på hals o stall har du ingen splitt, blir lite mycket humbucker hals mick nu
men men nu e man bra j,,, petig ;)
Toppen låt o lir du får 5 :)
Mvh Ola
sov sött,
--- Slut citat ---
Hej Guran!
Tack för kommentarer, just på denna låten valde jag att köra på samma ljud rätt igenom, men visst oväxling förnöjer ju. :)
Får bli till nästa låt. ;)
Mvh / djonas
bjurte:
Fn.. va bra spelat och ljud..Har appsolut inget emot solo-soundet..(Skitskönt)
Kanske att man saknar att det bränner till någonstans och blir lite tuffare,men det emotsäger nog
låtens syfte..
Dividend:
Lite knopfler känsla i det här.
Njutbart! Den ligger på färdiga, men skulle önska skyhögt stråk som svävade ovanför. Detta är fan i klass med Satriani, dina andra alster är mer i yngwie-facket. :D
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida