Kontrollrummet

Rising

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Utloggad Wernborg

  • Administrator
  • Johnny Cash
  • *******
    • Antal inlägg: 8 449
  • Moderator
    • Visa profil
  • Soundcloud: Wernborg
Intro till plattan med samma namn som låten.

LÅTNAMN: Rising
GENRE: Electronica/Rock/Orchestral
EV. MEDVERKANDE:
INSPELNINGSÅR: 2013
FORMAT: mp3

Från plattan Rising. Släpps i juni 2013.
« Senast ändrad: 04.03.2021, 21:09:52 by Wernborg »


Utloggad Eddi

  • Elvis
  • *******
    • Antal inlägg: 13 247
    • Visa profil
    • WideWorld & Friends
Snyggt och pampigt och visst är det ett leadtheme till något riddaraktigt kanske. På några ställen gör du snygga trioler men missar lite på ett par ställen tycker jag.
Strävar framåt men blickar bakåt för säkerhets skull
: Min nya homezite http://www.wideworld.se


Utloggad MaxB

  • Elvis
  • *******
    • Antal inlägg: 16 855
    • Visa profil
    • http://elvshand.shivas.se
  • Soundcloud: gitarr
Kul att så många "goes classic". Tycker det låter som det ska (vid snabb lyssning i laptophögtalare).
Jag lever i dået nu och är ingen kändis. Det är min Mini-Magitron - på Google


Utloggad jonnerstone

  • Ostälskare
  • Legend
  • *****
    • Antal inlägg: 2 855
  • Lev nu!!
    • Visa profil
    • korea
Låter bra detta. Bra melodi på huvudtemat som verkligen biter sig fast. Känns verkligen som ett "main theme". Lite väl mycket virvel i min smak. Kanske låta den försvinna lite vid nåt tillfälle. Delen mellan 62-103 på Kr spelaren gillar jag inte. Känns lite barnvisa och väl simpelt med tanke på temat innan. Tråkigt med nergången i harmonierna. Den delen skulle kunna göras mer dramatisk. Där kanske det är läge att plocka bort virveln och göra nåt mer suggestivt som bygger upp tillbaka till huvudtemat.

Ska detta Chromas så ska det nog göras lite subtilt med lite skön atmosfär och skumma ljud och röster som dyker upp lite här och där, inga maskiner på denna tycker jag iaf :)

Kul att höra lite orkestralt från dig, och du fixar ju detta skitbra också  :)

Ha de gott!!

Micke




« Senast ändrad: 15.06.2011, 23:19:25 by jonnerstone »


Utloggad Wernborg

  • Administrator
  • Johnny Cash
  • *******
    • Antal inlägg: 8 449
  • Moderator
    • Visa profil
  • Soundcloud: Wernborg
Snyggt och pampigt och visst är det ett leadtheme till något riddaraktigt kanske. På några ställen gör du snygga trioler men missar lite på ett par ställen tycker jag.
Tackar. Får se över triolerna.

Kul att så många "goes classic". Tycker det låter som det ska (vid snabb lyssning i laptophögtalare).

Gott!

Låter bra detta. Bra melodi på huvudtemat som verkligen biter sig fast. Känns verkligen som ett "main theme". Lite väl mycket virvel i min smak. Kanske låta den försvinna lite vid nåt tillfälle. Delen mellan 62-103 på Kr spelaren gillar jag inte. Känns lite barnvisa och väl simpelt med tanke på temat innan. Tråkigt med nergången i harmonierna. Den delen skulle kunna göras mer dramatisk. Där kanske det är läge att plocka bort virveln och göra nåt mer suggestivt som bygger upp tillbaka till huvudtemat.

Ska detta Chromas så ska det nog göras lite subtilt med lite skön atmosfär och skumma ljud och röster som dyker upp lite här och där, inga maskiner på denna tycker jag iaf :)

Kul att höra lite orkestralt från dig, och du fixar ju detta skitbra också  :)

Ha de gott!!

Micke
Huvudtemat var det "som kom till mig", medans B-delen tvingades dit för att variera mig lite. Får nog arbeta mer med det, det kände jag på mig. Jo, om det ska chromas till så tror jag det kan göras i Anvil-stil som inte heller är särskilt maskinell. Tack för bra feedback.


Utloggad Gurano

  • Johnny Cash
  • ******
    • Antal inlägg: 5 190
    • Visa profil
Hej
Grunden är bra, dock lite för förutsägbar melodi, skulle dock kunna "lyfta" om någon oväntad slinga/fnurra dök upp på några ställen och överraskade. Vissa instrumentljud är mindre bra enligt min smak, t.ex upplever jag trummorna som ganska tunna överlag.

Men det är ju bara min smak det!

/Gurano
Kör hårt - så länge det ryker!


Utloggad Dividend

  • Elvis
  • *******
    • Antal inlägg: 10 256
  • Den som noterar musik, använder inte gitarr!
    • Visa profil
Melodin är väldigt förutsägbar. Så pass att jag är säker på att stora delar av den känns igen från nån annanstans. Ändra gärna några noter, om den ska användas i chrome. :)

Det låter bra iallafall. Gura på det här och slammer, så jeklar! :)



https://soundcloud.com/user7789882


Utloggad Tokai

  • Legend
  • *****
    • Antal inlägg: 2 139
    • Visa profil
Kul att höra sådant här från dig. Tror aldrig jag hört det förut. Det låter mycket filmmusik och den är ju ofta inte i klass med de stora mästarna
som Beethoven o dyl. Jag tycker det låter kommersiellt rätt, lättbegripligt. Skulle också passa till nåt dataspel. Eller en nyinspelning av Ivanhoe.
Bra ljud på samplingarna. Tycker också att virveln är på för mycket, kanske stora golvpukor nånstans istället + lite omarr?


Utloggad Rattlesnake

  • Legend
  • *****
    • Antal inlägg: 2 522
    • Visa profil
Riddarmusik jue!  :D
Pampigt värre! Tycker du har fått till dynamiken bra, och mixen är bra överlag. Mäktig klang, så jag gissar på EWQLSO.

Håller med om att virveln blir lite enahanda, och att partiet i mitten kanske inte är lika spännade som resterande part. Melodin påminner mig om Seals "Kiss from a Rose". En passage vid 29 s låter lite knepig, som att det har blivit en blandning av dur och moll.

Vad som kan bli naturligare är framför allt soloinstrumentet (Trumpeten och flöjten). De låter som att alla toner har samma velocity och utan uttryck (expression). Att ha blåsinstrument i soloroll med snabba toner är svårt och ställer också krav på pluggen; att den kan hantera legatospel, tongueing och slur. Och gärna att den växlar mellan flera samplingar (round-robins).

Stråkarna har jag faktiskt ingenting att anmärka på, tycker de funkar bra.

Går att dansa polska till detta, förresten!  :)


DON'T PANIC


Utloggad Marruschkka

  • Legend
  • *****
    • Antal inlägg: 2 677
  • Är det bra så är jag på!
    • Visa profil
Ja, det var väldans att så många goes "film-musik" här nu på kr...jätteskoj att höra på!

Det här låter filmiskt och pampigt, jag gillar i synnerhet partiet från 90 s till 105, snyggt :D

Jag tycker nog att det håller väldigt bra utan industrislammer..men vill du ha en cross-over..so go for it, kan bli en tilltalande hybrid det oxå, man vet ju vad Emu är i stånd till ;)

Fint jobb! Du kan ju det här oxå.

/Marre
https://soundcloud.com/tokstollan


Utloggad Wernborg

  • Administrator
  • Johnny Cash
  • *******
    • Antal inlägg: 8 449
  • Moderator
    • Visa profil
  • Soundcloud: Wernborg
Hej
Grunden är bra, dock lite för förutsägbar melodi, skulle dock kunna "lyfta" om någon oväntad slinga/fnurra dök upp på några ställen och överraskade. Vissa instrumentljud är mindre bra enligt min smak, t.ex upplever jag trummorna som ganska tunna överlag.

Men det är ju bara min smak det!

/Gurano
Tanken är nog inte att något direkt oväntat ska komma utan hålla det på en pampig, enkel nivå, men jag kan hålla med om att B-delen är lite väl naiv kanske. Jag önskar mig bättre orkestertrummor också. Tack för feedback.

Melodin är väldigt förutsägbar. Så pass att jag är säker på att stora delar av den känns igen från nån annanstans. Ändra gärna några noter, om den ska användas i chrome. :)

Det låter bra iallafall. Gura på det här och slammer, så jeklar! :)
Tackar, jo jag är lite nyfiken själv på hur det kan låta i Chromish style...

Kul att höra sådant här från dig. Tror aldrig jag hört det förut. Det låter mycket filmmusik och den är ju ofta inte i klass med de stora mästarna
som Beethoven o dyl. Jag tycker det låter kommersiellt rätt, lättbegripligt. Skulle också passa till nåt dataspel. Eller en nyinspelning av Ivanhoe.
Bra ljud på samplingarna. Tycker också att virveln är på för mycket, kanske stora golvpukor nånstans istället + lite omarr?
Nej, detta är inget jag har hållit på med alls. Första försöket med nån slags orkestermusik. Om b-delen blir kvar får jag nog fixa trummorna eller kanske ta bort dom där. Pukor är en bra idé, det får jag testa.

Riddarmusik jue!  :D
Pampigt värre! Tycker du har fått till dynamiken bra, och mixen är bra överlag. Mäktig klang, så jag gissar på EWQLSO.

Håller med om att virveln blir lite enahanda, och att partiet i mitten kanske inte är lika spännade som resterande part. Melodin påminner mig om Seals "Kiss from a Rose". En passage vid 29 s låter lite knepig, som att det har blivit en blandning av dur och moll.

Vad som kan bli naturligare är framför allt soloinstrumentet (Trumpeten och flöjten). De låter som att alla toner har samma velocity och utan uttryck (expression). Att ha blåsinstrument i soloroll med snabba toner är svårt och ställer också krav på pluggen; att den kan hantera legatospel, tongueing och slur. Och gärna att den växlar mellan flera samplingar (round-robins).

Stråkarna har jag faktiskt ingenting att anmärka på, tycker de funkar bra.

Går att dansa polska till detta, förresten!  :)
Kul att det funkar. Ingen orkesterplugg utan alla synthar kommer från smör och brödsynten Nexus. Virvel och cymbal är från en patch i Reason.
Det där med Expressions är okänd mark för mig.
Vid 29 är det ett sus4-ackord. Varken eller alltså.
Ska bara lära mig dansa då så jag har nån användning av låten.  :D

Ja, det var väldans att så många goes "film-musik" här nu på kr...jätteskoj att höra på!

Det här låter filmiskt och pampigt, jag gillar i synnerhet partiet från 90 s till 105, snyggt :D

Jag tycker nog att det håller väldigt bra utan industrislammer..men vill du ha en cross-over..so go for it, kan bli en tilltalande hybrid det oxå, man vet ju vad Emu är i stånd till ;)

Fint jobb! Du kan ju det här oxå.

/Marre
Jag tror också på hybridvarianten. Det finns så mycket sån här "standardmässig" pampig musik så varför inte blanda ihop det med något mer oväntat arrmässigt istället för kompositionsmässigt.




Tackar för feedback allihop. Tar med mig detta till fortsättningen.


Utloggad bjurte

  • Hare
  • Legend
  • *****
    • Antal inlägg: 3 773
  • You can run,butYou cant hide
    • Visa profil
  • Soundcloud: bjurte
Jomenvisst är det pampigt och fantasifullt,man får många bilder i skallen av detta.
Gillar 'vaktparads rythm:en' som passar utmärkt till detta stycke..
Håller med Marre där,värst va mycke filmmusikskapande det blivit nu på slutet,jag vill oxo......... :o :D   
Bjurte the artist formerly known as Uriah.
http://soundcloud.com/bjurte


Utloggad aROCKER

  • List-etta
  • ***
    • Antal inlägg: 733
    • Visa profil
Snyggt!
Lite hög plinga/klocka...annars skitbra!
Blir liksom filmsugen och eftersom jag älskar krigsfilmer och äventyrsfilmer i bästa Robin Hoddstil så drar det extra i filmtarmen när jag hör liknande stycken som dessutom ploppar upp rätt ofta härute nuförtiden.



Utloggad Bengan_gbg

  • List-etta
  • ***
    • Antal inlägg: 745
  • Delÿxerockare
    • Visa profil
    • www.bengan.org
Filmiskt och snyggt. Jag får lite "Age of Empire" - feeling ...lite dataspel mitt i allt också alltså.
-Bengan-
www.bengan.org
www.bengtsterdesign.se


Utloggad Wernborg

  • Administrator
  • Johnny Cash
  • *******
    • Antal inlägg: 8 449
  • Moderator
    • Visa profil
  • Soundcloud: Wernborg
Har lagt till gitarr till detta nu. Och lite undringar längst upp.
« Senast ändrad: 20.05.2013, 17:06:12 by Wernborg »


Utloggad Ola

  • Idol
  • ****
    • Antal inlägg: 1 611
  • guran
    • Visa profil
    • ola j
Låter toppen !

nu vill inte jag vara jobbig men. det första plinget var coolt
men sedan så kändes det som om du gjort en hyllning till den gamla skrivmaskinen som iof är coolt
om det var tanken

nu tänkte ju ja då det, så slutsumman måste ju då bli 2x cool  :D

Mvh Ola 
« Senast ändrad: 26.02.2013, 15:50:46 by Ola »
https://soundcloud.com/olajegreus


Utloggad palm

  • Talang
  • **
    • Antal inlägg: 315
    • Visa profil
Mkt häftigt...

En fundering vad händer du om du byter ut trumstockarna mot orkester pinnar, vad nu de kallas :-) Någon golvpuka som variation på trummorna hade nog också lyft...

Men detta är bra, gillar skarpt av mig...skall bli kul att följa!

mvh
Göran


Utloggad Eddi

  • Elvis
  • *******
    • Antal inlägg: 13 247
    • Visa profil
    • WideWorld & Friends
Attans bara för att folk skrivit om skrivmaskinsplingarna så hör jag ju dem dubbelt upp. Annars tip-top snygga guragrejer.
Strävar framåt men blickar bakåt för säkerhets skull
: Min nya homezite http://www.wideworld.se


Utloggad equality

  • Johnny Cash
  • ******
    • Antal inlägg: 6 390
    • Visa profil
    • SoundClick
Tycker detta var jättesnyggt. Pampigt och filmiskt. Gillar den folkloriska gitarrmelodin mycket. Ser flygbilder över orörda barrskogar med tillfälliga avbrott för spegelblanka sjöar.
'There's no money in poetry, but then there's no poetry in money either.' Robert Graves


Utloggad Wernborg

  • Administrator
  • Johnny Cash
  • *******
    • Antal inlägg: 8 449
  • Moderator
    • Visa profil
  • Soundcloud: Wernborg
Ber om ursäkt för en del sena svar.

Jomenvisst är det pampigt och fantasifullt,man får många bilder i skallen av detta.
Gillar 'vaktparads rythm:en' som passar utmärkt till detta stycke..
Håller med Marre där,värst va mycke filmmusikskapande det blivit nu på slutet,jag vill oxo......... :o :D   
Tack så mycket.

Snyggt!
Lite hög plinga/klocka...annars skitbra!
Blir liksom filmsugen och eftersom jag älskar krigsfilmer och äventyrsfilmer i bästa Robin Hoddstil så drar det extra i filmtarmen när jag hör liknande stycken som dessutom ploppar upp rätt ofta härute nuförtiden.
Tack. Noterat om plingan.

Schnyggt!  :) /C
Tack!!

Filmiskt och snyggt. Jag får lite "Age of Empire" - feeling ...lite dataspel mitt i allt också alltså.
Tackar! Ja, jag har inte direkt pluggat symfoniorkester, så dataspelsmusik kanske är mer rätt än film?  :D

Låter toppen !

nu vill inte jag vara jobbig men. det första plinget var coolt
men sedan så kändes det som om du gjort en hyllning till den gamla skrivmaskinen som iof är coolt
om det var tanken

nu tänkte ju ja då det, så slutsumman måste ju då bli 2x cool  :D

Mvh Ola 
Tackar ödmjukast.
Plingan/skrivmaskinen igen ja. Har inte tänkt på det själv som störande tidigare, men nu är den ju skitjobbig.  :lol:

Mkt häftigt...

En fundering vad händer du om du byter ut trumstockarna mot orkester pinnar, vad nu de kallas :-) Någon golvpuka som variation på trummorna hade nog också lyft...

Men detta är bra, gillar skarpt av mig...skall bli kul att följa!

mvh
Göran
Tack.
Har faktiskt tänkt tanken med pukor också. Får se om jag har något sådant ljud annars blir till att leta upp några lämpliga samplingar kanske.

Attans bara för att folk skrivit om skrivmaskinsplingarna så hör jag ju dem dubbelt upp. Annars tip-top snygga guragrejer.
Eller hur!  Tack annars.  :)

Tycker detta var jättesnyggt. Pampigt och filmiskt. Gillar den folkloriska gitarrmelodin mycket. Ser flygbilder över orörda barrskogar med tillfälliga avbrott för spegelblanka sjöar.
Tnx! Kul att det ger bilder.





Tack så mycket allihop för feedback.
Plingan kommer jag definitivt att tona ner. Även panflöjten. Fattar inte hur jag tänkte, jag är ju inte panflöjternas ambassadör direkt.  :wacko:
I'll be back.

 :D
« Senast ändrad: 27.02.2013, 09:32:46 by Wernborg »


Utloggad Wernborg

  • Administrator
  • Johnny Cash
  • *******
    • Antal inlägg: 8 449
  • Moderator
    • Visa profil
  • Soundcloud: Wernborg
Tänkte ha detta som intro till min kommande "platta". Är lite kluven inför detta.
Slår det an "fel" ton inför kommande låtar som är rock/pop-syntigt. Eller ska den ligga sist kanske. Eller inte vara med alls.
Tyck till om det och om stycket i sig.

Vad tror ni om detta då?


Utloggad bjurte

  • Hare
  • Legend
  • *****
    • Antal inlägg: 3 773
  • You can run,butYou cant hide
    • Visa profil
  • Soundcloud: bjurte
Tänkte ha detta som intro till min kommande "platta". Är lite kluven inför detta.
Slår det an "fel" ton inför kommande låtar som är rock/pop-syntigt. Eller ska den ligga sist kanske. Eller inte vara med alls.
Tyck till om det och om stycket i sig.

Vad tror ni om detta då?
Jag tror,att om inte resten av låtarna är i närheten,sound och pampighetsmässigt,så bör den nog ligga som ett Outro istf. Intro..

Riktigt skönt med gurorna här oxo.
 :( Skrivmaskinspling ?? Fan jag hör inte... :(
Det ultimata beviset på min begynnande dövhet.. :wacko:
Om det nu inte är 'Cymbalattacken' som plingar till ibland,för den hör jag.. B) 
Bjurte the artist formerly known as Uriah.
http://soundcloud.com/bjurte


Utloggad Jocke

  • Legend
  • *****
    • Antal inlägg: 4 408
    • Visa profil
Jag kan öht inte ha några synpunkter på detta - skitbra! :)
https://soundcloud.com/jockepocke-1


Utloggad Emulator

  • - - -
  • Johnny Cash
  • ******
    • Antal inlägg: 8 489
    • Visa profil
hittar inge fil.
https://soundcloud.com/secondary-protocol


Utloggad Wernborg

  • Administrator
  • Johnny Cash
  • *******
    • Antal inlägg: 8 449
  • Moderator
    • Visa profil
  • Soundcloud: Wernborg

Utloggad Jocke

  • Legend
  • *****
    • Antal inlägg: 4 408
    • Visa profil
Vet inte om du gjort något mer men det är riktigt bra det här! :) Vill se filmen genast!  B) Det enda jag kommer att tänka på är att cykelklockan kunde spela lite mer med melodin och inte bara rakt i rytmen men det ska nog inte vara för mycket av den... :)
https://soundcloud.com/jockepocke-1


Utloggad Emulator

  • - - -
  • Johnny Cash
  • ******
    • Antal inlägg: 8 489
    • Visa profil
oukkeii!!

Skitsnyggt på alla sätt och vis. Inget att gnälla på öht. förutom syftet då. Tycker itne det passar som intro till den andra musiken jag har hört alls. Kanske om du gör en riddarplatta av Iwernhoe ?

Sen är det så pass igenkännbart att jag nynnade med (!) första gången jag hörde det. Förmodligen så finns main theme redan alltså. Inte för att jag kan komma på vart jag har hört det. :S

Wernborgsk skrikton på slutet :wub:

Skitbra mannen, men fel ute? :D

ett mittro eller utro på plattan, om den skall med.
https://soundcloud.com/secondary-protocol


Utloggad Wernborg

  • Administrator
  • Johnny Cash
  • *******
    • Antal inlägg: 8 449
  • Moderator
    • Visa profil
  • Soundcloud: Wernborg
Jag hör vad ni säger. Så jag tror att den kommer hamna som outro istället.

Nu har jag dock omarbetat låten helt och hållet, och gjort en ny version. Tom. bytt taktart till 6/8 istället. Och mer i stil med låtarna i övrigt på kommande plattan. Så den nya är tänkt som intro och den gamla som outro. Liksom lite knyta ihop säcken på slutet sen.

What say you now då?

https://www.dropbox.com/s/2mt12suh4sjqrzg/01%20Rising_intro_finalmix.mp3
« Senast ändrad: 19.05.2013, 23:12:24 by Wernborg »


Utloggad Jocke

  • Legend
  • *****
    • Antal inlägg: 4 408
    • Visa profil
Minns ju inte den andra men det här låter väl ballt!  ;) Tänker sällan på att det är 6/8 - räknar omedvetet en långsam 4/4 ovanpå... Påminner om något jag kanske kommer på i morrn... ^^ Inte mycket gitarr här - hur tänkte du då?  :rolleyes:  :lol:
https://soundcloud.com/jockepocke-1


Utloggad Altsax

  • List-etta
  • ***
    • Antal inlägg: 818
  • Musiken är lycka :-)
    • Visa profil
    • Spellista youtube
Emu har rätt

Men visst är det så, att ibland måste hjärnan rensas - för att få plats med allt det nya som hela tiden poppar upp.

Och iallafall jag måste rensa med motpolen till det som hjärnan är full av.

Ibland är det Scooter (läs varningstexten först - frätande, kan orsaka permanenta skador)
Ibland äldre Metallica, eller varför inte Killed by Death (nehe?), Ace of Spades eller kanske So far So god So what eller Keeper of the seven keys, ja det finns massor med olika rengöringsmedel :)

Jag har hört den ena melodislingan förut, i nån show eller film. Men det spelar ingen roll, just nu bor den hos dig!


Utloggad Wernborg

  • Administrator
  • Johnny Cash
  • *******
    • Antal inlägg: 8 449
  • Moderator
    • Visa profil
  • Soundcloud: Wernborg
Minns ju inte den andra men det här låter väl ballt!  ;) Tänker sällan på att det är 6/8 - räknar omedvetet en långsam 4/4 ovanpå... Påminner om något jag kanske kommer på i morrn... ^^ Inte mycket gitarr här - hur tänkte du då?  :rolleyes:  :lol:
:lol: Massor med gitarr ju. Hela ljudbilden upptas av en ren plockgitarr med världens längsta delay och reverb. (Din gamla Tele för övrigt)
Ja, rytmen kan man ju känna på lite olika sätt.
Ballt är bra!!

Emu har rätt

Men visst är det så, att ibland måste hjärnan rensas - för att få plats med allt det nya som hela tiden poppar upp.

Och iallafall jag måste rensa med motpolen till det som hjärnan är full av.

Ibland är det Scooter (läs varningstexten först - frätande, kan orsaka permanenta skador)
Ibland äldre Metallica, eller varför inte Killed by Death (nehe?), Ace of Spades eller kanske So far So god So what eller Keeper of the seven keys, ja det finns massor med olika rengöringsmedel :)
Emu hade lyssnat på förra versionen. Hoppas du har lyssnat på den nya? Men du kan hålla med ändå iofs.  :lol:

Jag har hört den ena melodislingan förut, i nån show eller film. Men det spelar ingen roll, just nu bor den hos dig!
Heja Håkan!!  :D


Utloggad bjurte

  • Hare
  • Legend
  • *****
    • Antal inlägg: 3 773
  • You can run,butYou cant hide
    • Visa profil
  • Soundcloud: bjurte
Kommer inte riktigt ihåg 1:a verren, men visst låter det Outro, en lååång fade out på detta så blir det kanon.
Ödesmättad och melodiskt, ett bra avslut..
Bjurte the artist formerly known as Uriah.
http://soundcloud.com/bjurte


Utloggad Wernborg

  • Administrator
  • Johnny Cash
  • *******
    • Antal inlägg: 8 449
  • Moderator
    • Visa profil
  • Soundcloud: Wernborg
Kommer inte riktigt ihåg 1:a verren, men visst låter det Outro, en lååång fade out på detta så blir det kanon.
Ödesmättad och melodiskt, ett bra avslut..
Fan. Ska jag ha två outron då?

 :D

Tack för lyssningen!


Utloggad bjurte

  • Hare
  • Legend
  • *****
    • Antal inlägg: 3 773
  • You can run,butYou cant hide
    • Visa profil
  • Soundcloud: bjurte
Kommer inte riktigt ihåg 1:a verren, men visst låter det Outro, en lååång fade out på detta så blir det kanon.
Ödesmättad och melodiskt, ett bra avslut..
Fan. Ska jag ha två outron då?

 :D

Tack för lyssningen!

Jag äälskar outron, en bra platta med bara outron, mummma !! :D
Bjurte the artist formerly known as Uriah.
http://soundcloud.com/bjurte