Forum > Demolåtar
Work on it
Exil:
Okej, menar du mer jobb med eq? Hon var faktiskt lite förkyld när vi spelade in så det kan faktiskt vara därför men jag vet inte.
--- Citat från: Fredrik Karlsson skrivet 09.06.2007, 09:56:18 ---Cool låt!
Det enda jag tycker är att du skulle försöka öppna upp tjejens röst något den låter lite instängd nu.
--- Slut citat ---
Fredrik Karlsson:
--- Citat från: Exil skrivet 09.06.2007, 13:15:59 ---Okej, menar du mer jobb med eq? Hon var faktiskt lite förkyld när vi spelade in så det kan faktiskt vara därför men jag vet inte.
--- Citat från: Fredrik Karlsson skrivet 09.06.2007, 09:56:18 ---Cool låt!
Det enda jag tycker är att du skulle försöka öppna upp tjejens röst något den låter lite instängd nu.
--- Slut citat ---
--- Slut citat ---
Jo testa att öppna upp lite med en EQ!
mahan:
Jag vet int men jag diggar detta till sjuutuusen! :D
Väldigt professionellt och internationellt arr och sound, verry najs!
Redan introns femton första sekunder visar vad som komma skall. Jääkla snyggt arrat o spelat, laikit :)
Tack för denna låtelse
snyggt jobbat! :)
h. Johan
Exil:
--- Citat från: mahan skrivet 10.06.2007, 00:08:01 ---Jag vet int men jag diggar detta till sjuutuusen! :D
Väldigt professionellt och internationellt arr och sound, verry najs!
Redan introns femton första sekunder visar vad som komma skall. Jääkla snyggt arrat o spelat, laikit :)
Tack för denna låtelse
snyggt jobbat! :)
h. Johan
--- Slut citat ---
Tack så mycket! Jo svårt sammarbete, jag och sångerskan, blir bara bättre och bättre. Det är ett nöje att skriva låtar med henne :)
olofd:
Bra jobbat... snygg ljudbild.. lite mkt justin helt klart... men han är ju grym..
Vad använder du för synthar och trummorsamplingar??
Jag skulel gjort trummorna lite mer intressanta... gillar dem.. men det kunde hända mer där.
//Olof
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida