Forum > Färdiga produktioner

Jay Thomas - The Sun is Shining

<< < (2/2)

bjurte:
Mjuk nattamusik för trötta öron,jag gillar...

Jay Thomas:

--- Citat från: MaxB skrivet 06.06.2011, 22:54:47 ---Absolut vackert! Du har klivit upp mer än ett musikaliskt trappsteg den senaste tiden!

--- Slut citat ---

Dubbel tack MaxB! :) :)
Kan vara nog så nyttigt med en paus i kreativiteten mao! :)

--- Citat från: uriah skrivet 07.06.2011, 03:06:06 ---Mjuk nattamusik för trötta öron,jag gillar...

--- Slut citat ---

Tack Uriah! :) Tänkt som balsam så jag tar det som ett kvitto på att det fungerar.

Eddi:
Nu har herrn trollat ordentligt - jåglarna är kvar men inget rumble snyggt. Och nu kunde jag ju lyssna till hela verket med ett leende på läpparna - nån skrev nattamusik (uriah?) men jag kan gott tänka mig att vakna med detta underbara sound - risken att man somnar om är väl förstås ca 200% men med ett glatt grin i ansiktet. Helskönt detta.

MikaelEdebro:
Tack för lyssningen. Det var precis vad jag behövde för att varva ner efter en dag på jobbet. Nu väntar sängen!  :lol:

Sköna fågelkvitter och bra avvägd mängd reverb osv.

Jay Thomas:

--- Citat från: Eddi skrivet 08.06.2011, 00:47:54 ---Nu har herrn trollat ordentligt - jåglarna är kvar men inget rumble snyggt. Och nu kunde jag ju lyssna till hela verket med ett leende på läpparna - nån skrev nattamusik (uriah?) men jag kan gott tänka mig att vakna med detta underbara sound - risken att man somnar om är väl förstås ca 200% men med ett glatt grin i ansiktet. Helskönt detta.

--- Slut citat ---

Tack Eddi! :) Då vet jag att EQ'andet lyckades utan att för den skull ta bort själva "effekten". :)

--- Citat från: MikaelEdebro skrivet 08.06.2011, 02:08:32 ---Tack för lyssningen. Det var precis vad jag behövde för att varva ner efter en dag på jobbet. Nu väntar sängen!  :lol:

Sköna fågelkvitter och bra avvägd mängd reverb osv.

--- Slut citat ---

Tack MikaelEdebro! :) Det är skönt att höra att det även går för andra att varva ner till låten! :)

Navigering

[0] Meddelandeindex

[*] Föregående sida

Gå till fullversion