Kontrollrummet

Formufestival 17 Latinofestival Röstningstråd

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Utloggad robblar

  • Pang pang
  • List-etta
  • ***
    • Antal inlägg: 549
  • Slaskis
    • Visa profil
    • BLiB.no
Skall räkna en gång till, men jag tror det är rätt.  :)
Har du regnet en gang til?
Nokså sikker på at Laff Robben har 26 og Mikael har 35....
(Mistenker at du har gitt Mikael selv det poenget han gav oss hvilket blir jo helt feil)
Ikke for å være vanskelig, men det bør jo være rett, også  ;)

-Robert


Utloggad Eddi

  • Elvis
  • *******
    • Antal inlägg: 13 247
    • Visa profil
    • WideWorld & Friends
Skall räkna en gång till, men jag tror det är rätt.  :)
Har du regnet en gang til?
Nokså sikker på at Laff Robben har 26 og Mikael har 35....
(Mistenker at du har gitt Mikael selv det poenget han gav oss hvilket blir jo helt feil)
Ikke for å være vanskelig, men det bør jo være rett, også  ;)

-Robert

Det är sällan man ser någon jobba så enträget för att få en sämre placering :lol:
Strävar framåt men blickar bakåt för säkerhets skull
: Min nya homezite http://www.wideworld.se


Utloggad robblar

  • Pang pang
  • List-etta
  • ***
    • Antal inlägg: 549
  • Slaskis
    • Visa profil
    • BLiB.no
Skall räkna en gång till, men jag tror det är rätt.  :)
Har du regnet en gang til?
Nokså sikker på at Laff Robben har 26 og Mikael har 35....
(Mistenker at du har gitt Mikael selv det poenget han gav oss hvilket blir jo helt feil)
Ikke for å være vanskelig, men det bør jo være rett, også  ;)

-Robert

Det är sällan man ser någon jobba så enträget för att få en sämre placering :lol:
Samme plassering, tror jeg... men 26 ser bedre ut enn 25  :)

Men om vi hadde vært taktisk og latt være å stemme ville vi kanskje vært høyere. (Blant annet) derfor mener jeg man burde være pålagt å avgi stemme om man først er med på festival...

-Robert
« Senast ändrad: 02.05.2011, 12:12:19 by robblar »


Utloggad egghuvud

  • eggsalterande
  • Legend
  • *****
    • Antal inlägg: 2 793
    • Visa profil
Har inte hunnit kolla men jag skall räkna igenom det en gång till vid tillfälle  :)


Utloggad egghuvud

  • eggsalterande
  • Legend
  • *****
    • Antal inlägg: 2 793
    • Visa profil
Okej jag kontrollräknade och det stämmer nog som roblar säger att jag räknat fel på en poäng. Ändrar ovanstående till 26 poäng för Robblar/laffen. Egentligen är det egalt för placeringarna får förbbli oförändrade i övrigt. ledsen för detta misstag.  :)


Utloggad Mr Artrock

  • Idol
  • ****
    • Antal inlägg: 1 676
    • Visa profil
detta är mycket allvarligt och förtroendet hos folket för festivalgeneralen är nu helt underminerat enl. de senaste opinionsmätningarna från sifo...statsministern har i extrainkallat möte ikväll fördömt alla Skåningar och manar till inbördeskrig...
dagens industri 2/5-2011
 :lol:



Utloggad Marruschkka

  • Legend
  • *****
    • Antal inlägg: 2 677
  • Är det bra så är jag på!
    • Visa profil
Vill bara sent omsider gratta Egghuvud för ännu en bragd, du är för omöjlig att slå ju :lol:

Underbart, ser fram emot, som jag tycker då, ett häftigt drum-loop från mister :P

/Marre
https://soundcloud.com/tokstollan


Utloggad Eddi

  • Elvis
  • *******
    • Antal inlägg: 13 247
    • Visa profil
    • WideWorld & Friends
Okej jag kontrollräknade och det stämmer nog som roblar säger att jag räknat fel på en poäng. Ändrar ovanstående till 26 poäng för Robblar/laffen. Egentligen är det egalt för placeringarna får förbbli oförändrade i övrigt. ledsen för detta misstag.  :)
Nja OM HAN HAR RÄTT ATT mICKE SKA HA 35 OCKSÅ SÅ RAMLAR rOBBEN NER EN PLACERING oj förlåt jag skrek visst orkar inte skriva om.
Strävar framåt men blickar bakåt för säkerhets skull
: Min nya homezite http://www.wideworld.se


Utloggad robblar

  • Pang pang
  • List-etta
  • ***
    • Antal inlägg: 549
  • Slaskis
    • Visa profil
    • BLiB.no
Okej jag kontrollräknade och det stämmer nog som roblar säger att jag räknat fel på en poäng. Ändrar ovanstående till 26 poäng för Robblar/laffen. Egentligen är det egalt för placeringarna får förbbli oförändrade i övrigt. ledsen för detta misstag.  :)
Nja OM HAN HAR RÄTT ATT mICKE SKA HA 35 OCKSÅ SÅ RAMLAR rOBBEN NER EN PLACERING oj förlåt jag skrek visst orkar inte skriva om.
Nja, jeg ser det sånn at vi havnet på 6. uansett. Er det delt hopper man vanligvis over neste om man skal følge idrettens standard. Aner ikke hvordan de gjør det i andre musikkfestivaler. ESC tx..  ;)


Utloggad egghuvud

  • eggsalterande
  • Legend
  • *****
    • Antal inlägg: 2 793
    • Visa profil
Klantigt och lite pinsamt från min sida. Jag tycker vi nöjer oss så. 
Vet faktiskt inte hur vi gjort tidigare. Jag tänkte väl inte så långt.  ;)


Utloggad Rattlesnake

  • Legend
  • *****
    • Antal inlägg: 2 522
    • Visa profil
Vill bara sent omsider gratta Egghuvud för ännu en bragd, du är för omöjlig att slå ju :lol:

Underbart, ser fram emot, som jag tycker då, ett häftigt drum-loop från mister :P

/Marre
Det roliga med trum-loopsidén är att Egghuvud ju vinner en gång till, oavsett hur det går! ;)
DON'T PANIC


Utloggad Eddi

  • Elvis
  • *******
    • Antal inlägg: 13 247
    • Visa profil
    • WideWorld & Friends
Okej jag kontrollräknade och det stämmer nog som roblar säger att jag räknat fel på en poäng. Ändrar ovanstående till 26 poäng för Robblar/laffen. Egentligen är det egalt för placeringarna får förbbli oförändrade i övrigt. ledsen för detta misstag.  :)
Nja OM HAN HAR RÄTT ATT mICKE SKA HA 35 OCKSÅ SÅ RAMLAR rOBBEN NER EN PLACERING oj förlåt jag skrek visst orkar inte skriva om.
Nja, jeg ser det sånn at vi havnet på 6. uansett. Er det delt hopper man vanligvis over neste om man skal følge idrettens standard. Aner ikke hvordan de gjør det i andre musikkfestivaler. ESC tx..  ;)
Om jag inte minns fel så var det tre länder som hade lika många poäng i ESC en gång i tiden så alla vann - efter det införde dom de som fått mest 12:or vann - men teoretiskt kan ju situationen uppstå igen. Undrar vad dom går på då? Den som inte haft festivalen på längst tid eller den sammanslagna längden av artisterna på scen....
Strävar framåt men blickar bakåt för säkerhets skull
: Min nya homezite http://www.wideworld.se


Utloggad Mr Artrock

  • Idol
  • ****
    • Antal inlägg: 1 676
    • Visa profil
Citera
Undrar vad dom går på då?

dom går sannolikt på heroin...


Utloggad Wernborg

  • Administrator
  • Johnny Cash
  • *******
    • Antal inlägg: 8 449
  • Moderator
    • Visa profil
  • Soundcloud: Wernborg