Jaru Elof på nåt konstigt sätt så är världen införskaffad så att människor kan vara olika och tänka olika än du gör och tur är väl det. Jag gillar Logic tänker inte gå över till Mac hur jävla mycket du och alla andra tycker det då finns det inget val eller du kanske tycker jag ska köra crackat? Ska du vara spydig så var vänlig yttra dig inte i trådar som jag startar. Ha det bra 
Göran
Förlåt så mycket Göran, jag menade inte att vara spydig. Jag förstår att du gillar windowsmiljön och Logic ihop.
Kommer alla syntharna och space designer med i denna box?
I sånna fall förstår jag mer varför du betalar en del, space designer pluggen när den kom kostade väl runt 5 tusen eller så.
Jag kanske är av samma sort, sitter med logic 6 fortfarande trots att en uppgardering kostar "bara" 3 tusen, man kan väl säga att jag väntat på 8an sedan 7an kom.
Ursäkta mig igen Göran. Jag önskar dig lycka till med det här köpet och hoppas att du valt rätt säljare som inte blåser dig. Vem vet, du kanske blir en legend som en av de få som kommer sitta med en "vintage DAW" om 20 år?