Forum > Färdiga produktioner

BJURTE (feat. Marre & Hagis) - In My Blood.

<< < (13/13)

MacTS:
Bra låt och kanonbra framfört. Skön Meatloaf-feeling i refrängen.

bjurte:
Jo här har det BUMPA:ts ser jag :lol:
Tack för alla positiva tillrop,det behöver jag.
Har 2 st. till i samma stil på G,men måste vänta in mina  djää...a blommkåls-trattar. :wacko:
Dom funkar inte alls förnärvarande.. :( Kan knappt hålla ett normalt samtal med familjen just nu. :unsure:
Bomull och tystnad är det som gäller,svårt för en sugen rockare. :angry:

Eddi:

--- Citat från: bjurte skrivet 17.11.2011, 01:16:10 ---Jo här har det BUMPA:ts ser jag :lol:
Tack för alla positiva tillrop,det behöver jag.
Har 2 st. till i samma stil på G,men måste vänta in mina  djää...a blommkåls-trattar. :wacko:
Dom funkar inte alls förnärvarande.. :( Kan knappt hålla ett normalt samtal med familjen just nu. :unsure:
Bomull och tystnad är det som gäller,svårt för en sugen rockare. :angry:

--- Slut citat ---
DET också nu får du väl ge dig :lol:

bjurte:
Ja fn.. Det är ju inte klokt,det tar aldrig slut liksom. :huh:
Men jag hoppas och tror att detta är mer 'Stress-rellaterat och lite psykiskt terror' pga allt 'spännande' jag
fått vara med om sista året.  :lol:
Men lika jobbigt är det,och sådana här störningar brukar ju kunna vara djä..gt sega att bli av med.

Eddi:

--- Citat från: bjurte skrivet 17.11.2011, 01:30:59 ---Ja fn.. Det är ju inte klokt,det tar aldrig slut liksom. :huh:
Men jag hoppas och tror att detta är mer 'Stress-rellaterat och lite psykiskt terror' pga allt 'spännande' jag
fått vara med om sista året.  :lol:
Men lika jobbigt är det,och sådana här störningar brukar ju kunna vara djä..gt sega att bli av med.

--- Slut citat ---
Jo jag vet http://www.kontrollrummet.com/forum/index.php?topic=27593.0

Navigering

[0] Meddelandeindex

[*] Föregående sida

Gå till fullversion