Forum > Färdiga produktioner

BJURTE (feat. Marre & Hagis) - In My Blood.

<< < (8/13) > >>

Marruschkka:

--- Citat från: hogge skrivet 08.06.2011, 10:38:28 ---Skön rock detta Uriah.. En storartad insats av alla inblandade... Kanon!!

--- Slut citat ---

En får tacke så mycke :D

--- Citat från: uriah skrivet 10.06.2011, 14:42:47 ---Kompleterad med Text,Omslag samt höjd Orgel... :o

--- Slut citat ---

Kul!
Vill tacka Hagis oxå för suveränt trumspel här, bra driv där :P

/Marre

fettmule:
fint det här satt bra på alla sätt man tackar för lyssningen

Fuzzbub:
Lyssnar och väntar på slutsolot....  Allt låter bra hittills.  Hmm, jag är iofs. en gitarrnisse men är inte gitarrerna liite för låga ändå.  Nu pratar jag inte om slutknorren utan kompet! XD
Jaja, det är en petitess men iaf.     Slutknorren blev perfekt!  Grymt bra jobbat av alla inblandade!  /JEH 

mahan:
Tjou allihoppa!
Inget från mig på ett halvår, så dags att ta i va ni fått ihop...
o det var inte lite det...

Denna låt e STORMSKÖN över lag. Låten med sin dramatik sitter, sköna guror och Marres röst sitter som schmäck i denna låt, fy attan va snyggt den låter i denna låt! Rösten hennes kunde dock kunna mixas lire råare i denna låt, mindre botten o klenare output.
"Trolleriet" med Marres röst sitter int i mitt öra, Marre e Marre o låt oss detta få höra! Och Marrre, låt oss få höra ditt verkliga "arga o häftiga" sångsound när det behövs, utan snedvridna VST-plugins, du klarar det mycket bättre på ditt eget sätt!

Låten e fin, bara "klagar" på trummorna, låter lite "paffiga" i mitt öra (typ för lite diskant) och kunde soundmässigt piffas upp aningen.
Helhetsmässigt helt kolofenomal låt, funkar som sådan, låter färdig, små fix o plattan e klar!

h.  johan

bjurte:
Fettmulen - varsågod..
Fuzzen - Gurorna får nog vara så här nu,bara själva riffandet hörs tillräckligt.
Mahan - det var ta me tusan inte igår kul att höra från dig igen..
Måste då även säga att jag faktiskt inte VST:ifierat Marre speciellt,bara lite lätt kompressor och ett neutralt rum..
Förutom mellanversen då,men se där ska hon låta så.. :rolleyes: 

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion