Forum > Färdiga produktioner
BJURTE (feat. Marre & Hagis) - In My Blood.
Eddi:
Nu är den riktigt riktigt bra skruvad måste jag säga. Ballt med Marres delayade parti där också - guran på slutet är wonderbaum och trummorna låter helt rätt. Skjut över till färdiga skulle jag vilja säga.
Rattlesnake:
Har inte hört tidigare versioner.
Riktigt snygg rocklåt, energi finns det i överflöd. Marre sjunger riktigt j...a bra på dina låtar! Bas, trummor och gitarrer är också lika kanonbra. Det enda som jag inte riktigt går igång på är blåset. Det känns inte motiverat att man skulle plocka in ett gäng blåsare för att spela två toner på ett par ställen... Låt dom få jobba lite mer eller skicka hem dom!
Nivåerna funkar, men jag tycker nog att trummorna är lite för höga. De tar uppmärksamhet från både gitarrer och sång.
Tänkte inte på "while my guitar gently weeps" när jag hörde detta.
bjurte:
Space : Cymbaler är ett H-vete att få till ja... :rolleyes:
Eddi : Färdiga ja,vill bara få Hagis 'godkännande' först,tror han är på Sem.
Rattle: En någon skymfad blåssektion låter meddela att dom faktiskt blåser 4 toner.. :angry: :lol:
Sedan kör dom faktiskt hela refrengen,fast första delen kanske ligger en oktav för lågt och brottas med Gurorna..
Bribedant : Tack! Börjar bli nöjd själv..
Marruschkka:
--- Citat från: spacetrucker skrivet 01.06.2011, 08:26:59 ---Nu har jag inte läst vad som skrivits om denna. Ville försöka vara opåverkad av vad andra tycker <_<
Alltså, jo... träff och sjönk... låten är kanon, och Marre, din sång är trollbindande, super. Trummorna och gitarrerna sitter också där de skall.
Ni har knåpat ihop en pärla här. Hittade inget att klaga på. Vid nåt skede funderade jag på om symbal-krascharna eventuellt är för höga men jag vet inte. Just symbalerna är en sak som jag själv har svårt att få ordning på, antingen tycker jag dom är för högljudda eller för tysta... suck... antagligen just därför jag funderade... men jo... dom är säker helt OK.
Kör hårt
Space
--- Slut citat ---
Nämen, det var fina ord, tack :rolleyes:
--- Citat från: Rattlesnake skrivet 03.06.2011, 14:28:39 ---Har inte hört tidigare versioner.
Riktigt snygg rocklåt, energi finns det i överflöd. Marre sjunger riktigt j...a bra på dina låtar! Bas, trummor och gitarrer är också lika kanonbra. Det enda som jag inte riktigt går igång på är blåset. Det känns inte motiverat att man skulle plocka in ett gäng blåsare för att spela två toner på ett par ställen... Låt dom få jobba lite mer eller skicka hem dom!
Nivåerna funkar, men jag tycker nog att trummorna är lite för höga. De tar uppmärksamhet från både gitarrer och sång.
Tänkte inte på "while my guitar gently weeps" när jag hörde detta.
--- Slut citat ---
Jag tänkte inte heller på "While my guitar gently weeps" när jag hörde detta :D
Energi-kick fick jag oxå när jag sjöng in på den här, härligt driv! Tack :P
--- Citat från: Eddi skrivet 03.06.2011, 04:20:44 ---Nu är den riktigt riktigt bra skruvad måste jag säga. Ballt med Marres delayade parti där också - guran på slutet är wonderbaum och trummorna låter helt rätt. Skjut över till färdiga skulle jag vilja säga.
--- Slut citat ---
Nog har han skruvat till det bra, är helnöjd :D
--- Citat från: Bribedant skrivet 03.06.2011, 02:08:54 ---Oj, jag hade den första versionen du lade ut i huvvet när jag lyssnade på den här versionen.
Nu låter det ju en hel magnitud bättre! Skitigare med ändå tajt. Man hör basen tugga och lite kick klick.
Läckert Mick Box sound i introt och på nåt stället till. Mer sånt.
Belönas med :D :D :D :D :)
--- Slut citat ---
Kul med smajlisar :D ;) Jag tackar oxå.
Är den inte klar nu, bara Hagis som ska godkänna slutmixen då?
Bra jobbat Uriah :rolleyes:
/Marre
Marruschkka:
Gurano!!
Tack för ditt omdöme oxå :D
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida